Nowa kampania ING. Bank promuje bezpłatne założenie e-sklepu

ING Bank Śląski promuje usługi dla firm. Nowej kampanii „Działam dalej”, towarzyszy promocja założenia i prowadzenia e-sklepu lub e-hurtowni na start za 0 zł przez 3 miesiące.

REUTERS/Francois Lenoir/

– Wybuch epidemii spowodował, że duża część aktywności Polaków przeniosła się do internetu. Dotyczy to również firm. Z badań wynika, że epidemia przyspieszyła automatyzację i cyfryzację przedsiębiorstw. Aż 46% ankietowanych firm przyznało, że może częściowo lub całkowicie prowadzić działalność online, z czego połowa już się na to zdecydowała lub zrobi to w najbliższych trzech miesiącach*. W ING chcemy pomóc im w tej transformacji. Wiemy, że doświadczenia ostatnich miesięcy są trudne ale nie powinny powstrzymywać przedsiębiorczych Polaków przed działaniem. Przygotowaliśmy ofertę, która  pomoże im w łatwy sposób zacząć sprzedawać w internecie: sklep gotowy w niecały tydzień, wsparcie w jego skonfigurowaniu i co najważniejsze brak opłat na starcie – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Zobacz też: Zmiana w składzie zarządu ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski przygotował dwie oferty ułatwiające prowadzenie biznesu e-commerce:

– e-commerce i zdalne prowadzenie biznesu wspieramy od dawna – jako pierwszy bank wprowadziliśmy płatności internetowe:  imoje oraz Twisto. Staramy się być jak najbliżej naszych klientów i oferować im to czego na danym etapie potrzebują. Teraz, w czasie ogromnego zainteresowania firm możliwością działania w internecie, proponujemy wsparcie w transformacji modelu sprzedaży, która pozwoli firmom szybko rozpocząć działalność e-commerce i rozwinąć ich biznes – powiedział Rafał Zych, Dyrektor Innovation Lab w ING Banku Śląskim.

Klienci ING mogą skorzystać z profesjonalnej i indywidualnej pomocy w uruchomieniu i skonfigurowaniu e-sklepu udzieloną przez firmę Codarius, bez dodatkowych opłat. Dodatkowo firma zapewnia wsparcie w przeprowadzeniu kampanii marketingowych i wygenerowaniu pierwszych internetowych zamówień. Po upływie darmowych 3 miesięcy, do końca pierwszego roku umowy, klienci ING wciąż mogą korzystać ze specjalnych warunków cenowych, dzięki czemu oszczędzą ponad 8 tys. zł netto.

Szczegóły kampanii:

Tytuł: Działam dalej

Czas trwania: 18 maja do 19 lipca

Narzędzia: internet (digital i social media), radio

Agencje: Brain

Media: Mullen Lowe Media Hub

*Ogólnopolskie badanie „Korona Bilans MŚP”

Źródło: ING