Nowa kampania kredytów hipotecznych Banku Pekao SA

– Tak mała rata w PLN w początkowym okresie kredytowania jest naszą odpowiedzią na potrzeby finansowe klientów związane z przeprowadzką do nowego domu czy mieszkania – mówi Paolo Iannone, Członek Zarządu Banku, odpowiadający za bankowość detaliczną. – Dzięki temu klienci w tak istotnym dla siebie momencie mogą przeznaczać większą część swoich miesięcznych dochodów na inne wydatki.

Przykładowa rata kredytu w kwocie 100 000 zł zaciągniętego na okres powyżej 15 lat wynosi w pierwszych dwóch latach kredytowania 398 zł. Oprocentowanie w okresie promocyjnym to 4,77% (oparte na stopie WIBOR 3M + marża 0,5%). W kolejnych latach (wraz z przystąpieniem do spłaty kapitału) rata wciąż pozostaje jedną z najniższych na rynku i wynosi 570 zł (w przypadku 30-to letniego okresu kredytowania RSSO wynosi 5,5%)

Już od ponad czterech lat Bank Pekao SA rekomenduje zaciąganie długoterminowych zobowiązań, jakimi są kredyty mieszkaniowe w złotówkach.

– Nasz kredyt hipoteczny jest przejrzysty oraz łatwo dostępny dla każdego wnioskodawcy niezależnie od tego, czy już jest klientem Banku – mówi Paolo Iannone. – Na wysokość raty początkowej nie wpływa wnioskowana kwota kredytu, ani wielkość wkładu własnego..

Kredyt Bezpieczny Start pozwala na sfinansowanie 104% inwestycji (wartość nieruchomości + koszty związane z jej zakupem, jak np. opłata notarialna). Klienci mogą także skorzystać z tzw. wakacji kredytowych, czyli zawiesić spłatę kredytu dwukrotnie w całym okresie kredytowania, w sumie na 12 miesięcy.

Ponad 1000 specjalistów pracujących w 779 placówkach Banku Pekao SA na terenie całej Polski pomaga klientom sfinansować ich potrzeby mieszkaniowe. Przedstawiane przez klientów wnioski kredytowe są rozpatrywane w terminie ok. 7 dni. Dodatkowo, w ramach pakietu Eurokonto Bank oferuje bezpłatne ubezpieczenie assistance obejmujące szereg usług związanych z doraźną pomocą w bieżących, domowych usterkach.

– Dzięki naszej sieci specjalistów jesteśmy w stanie sprostać potrzebom klientów w całej Polsce, gwarantując wszędzie najwyższy standard – twierdzi Marcin Kuksinowicz, odpowiedzialny za sprzedaż kredytów hipotecznych w Banku Pekao SA.

Kampania promująca kredyty hipoteczne będzie realizowana w dwóch etapach do końca października 2006 roku. Reklamy prasowe pojawią się w najbardziej znaczących dziennikach, tygodnikach, a także w prasie specjalistycznej oraz w Internecie.

Zobacz prezentację