Nowa kampania promująca konto Getin UP

15 lipca br. rozpoczęła się kampania marketingowa Getin Banku, która jest kolejną odsłoną nowej strategii promującej ideę praktyczności. Przekaz skupiony jest wokół promocji darmowego limitu kredytowego w wysokości 1000 PLN oraz innowacyjnej karty z wyświetlaczem. W działaniach, które zaplanowano na cztery tygodnie, wykorzystano ATL-owe nośniki reklam: spoty telewizyjne, outdoor oraz akcje w Internecie.

Karta debetowa z wyświetlaczem, na którym można sprawdzić stan konta oraz darmowe 1000 PLN limitu kredytowego to produkty promowane w ramach kolejnej kampanii marketingowej Getin Banku. Pierwsze 1000 PLN limitu kredytowego na koncie Getin UP jest wolne od prowizji i nie jest oprocentowane przez rok. Dzięki temu klienci banku nie będą musieli martwić się wydatkami, gdy pod koniec miesiąca brakuje już pieniędzy na koncie.

Z kolei MarsterCard Display to pierwsza na świecie interaktywna karta z wyświetlaczem, która łączy tradycyjne funkcje płatnicze z możliwością komunikowania się z bankiem bez używania komputera czy telefonu. Dzięki zamontowanemu wyświetlaczowi oraz mini klawiaturze można m.in.: sprawdzić stan swojego rachunku, przeczytać wiadomości od banku oraz wykorzystać kartę jako token do bankowości internetowej. Karta została wyróżniona tytułem Światowej Innowacji w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu branży reklamowej Cannes Lions. Oba rozwiązania pokazują, że bank stale rozwija funkcjonalności konta Getin UP, chcąc oferować produkty, które są jak najbardziej użyteczne dla klientów.

– Główną ideą naszej strategii, w oparciu o którą budujemy konto Getin UP, jest praktyczność. Stawiamy więc na rozwiązania, które ułatwiają naszym klientom korzystanie z konta oraz zarządzanie własnymi środkami finansowymi i właśnie to jest motywem przewodnim naszej nowej kampanii marketingowej – komentuje Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Noble Bank.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Na jej potrzeby wyprodukowano cztery spoty promocyjne (2×15 i 2×30), które będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych. Wykorzystano również 310 nośników outdorowych wyeksponowanych w 10 największych miastach Polski oraz narzędzia reklamowe wykorzystujące potencjał Internetu, m.in. display, mailing i kampanię linków sponsorowanych.