15 lipca br. rozpoczęła się kampania marketingowa Getin Banku, która jest kolejną odsłoną nowej strategii promującej ideę praktyczności. Przekaz skupiony jest wokół promocji darmowego limitu kredytowego w wysokości 1000 PLN oraz innowacyjnej karty z wyświetlaczem. W działaniach, które zaplanowano na cztery tygodnie, wykorzystano ATL-owe nośniki reklam: spoty telewizyjne, outdoor oraz akcje w Internecie.
Karta debetowa z wyświetlaczem, na którym można sprawdzić stan konta oraz darmowe 1000 PLN limitu kredytowego to produkty promowane w ramach kolejnej kampanii marketingowej Getin Banku. Pierwsze 1000 PLN limitu kredytowego na koncie Getin UP jest wolne od prowizji i nie jest oprocentowane przez rok. Dzięki temu klienci banku nie będą musieli martwić się wydatkami, gdy pod koniec miesiąca brakuje już pieniędzy na koncie.
Z kolei MarsterCard Display to pierwsza na świecie interaktywna karta z wyświetlaczem, która łączy tradycyjne funkcje płatnicze z możliwością komunikowania się z bankiem bez używania komputera czy telefonu. Dzięki zamontowanemu wyświetlaczowi oraz mini klawiaturze można m.in.: sprawdzić stan swojego rachunku, przeczytać wiadomości od banku oraz wykorzystać kartę jako token do bankowości internetowej. Karta została wyróżniona tytułem Światowej Innowacji w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu branży reklamowej Cannes Lions. Oba rozwiązania pokazują, że bank stale rozwija funkcjonalności konta Getin UP, chcąc oferować produkty, które są jak najbardziej użyteczne dla klientów.
– Główną ideą naszej strategii, w oparciu o którą budujemy konto Getin UP, jest praktyczność. Stawiamy więc na rozwiązania, które ułatwiają naszym klientom korzystanie z konta oraz zarządzanie własnymi środkami finansowymi i właśnie to jest motywem przewodnim naszej nowej kampanii marketingowej – komentuje Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Noble Bank.
Kampania ma zasięg ogólnopolski. Na jej potrzeby wyprodukowano cztery spoty promocyjne (2×15 i 2×30), które będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych. Wykorzystano również 310 nośników outdorowych wyeksponowanych w 10 największych miastach Polski oraz narzędzia reklamowe wykorzystujące potencjał Internetu, m.in. display, mailing i kampanię linków sponsorowanych.