Nowa kampania reklamowa GETIN Banku

Nowy spot reklamowy GETIN Banku p.t.:„Wypad na ryby” jest kolejną częścią reklamowego „serialu” z Piotrem Fronczewskim w roli ambasadora marki. Tym razem Pan Piotr wybiera się z wujkiem na ryby. Wujek pojawił się u siostrzeńca dużo za wcześnie, ponieważ zaraz po powrocie z wędkowania ma do załatwienia bardzo ważną sprawę – zakłada taaaaką lokatę w GETIN Banku, oprocentowaną na poziomie 8% (depozyt 24 miesięczny)

Film jest dowcipną, pełną domowego ciepła realizacją, która koresponduje z poprzednim spotem banku p.t.: „Spotkanie z ciocią”.

– Poprzez nowy spot, chcemy w głównej mierze dotrzeć do osób starszych i w średnim wieku, które nie zawsze wiedzą jak korzystnie lokować oszczędności. Pokazujemy, że GETIN Bank oferuje jedną z najkorzystniejszych ofert na rynku – powiedział Jerzy Prokopczak – Dyrektor Departamentu Marketingu i PR GETIN Banku. – Wujek pana Piotra – pełen energii sympatyczny starszy pan (i jednocześnie pasjonat wędkowania) jest postacią, z którą utożsami się wielu potencjalnych klientów GETIN Banku. Wprowadzenie do reklamy motywu wędkarskiego sprawia, że zakładanie lokaty w GETIN Banku będzie się odbiorcy kojarzyło z czynnością łatwą przyjemną i dającą realne korzyści – dodaje.

Emisje spotu w czołowych stacjach telewizyjnych rozpoczęły się 12 września i potrwają do 5 października. W tym samym czasie kampania zostanie wsparta działaniami BTL i w Internecie.

Kampanię przygotowała agencja EP Creative Services a za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy Mediavest.