Nowa lokata inwestycyjna BRE Banku „Mundial 2006”

Po raz pierwszy BRE Bank proponuje produkt inwestycyjny, którego odsetki uzależnione są od zmiany procentowej kursu akcji aż 16 spółek, gigantów światowego biznesu. Spółki te zostały podzielone na dwa koszyki i ustawione w 8 par. W skład I-go koszyka wchodzą oficjalni sponsorzy Mistrzostw Świata FIFA 2006, w skład II-go ich konkurenci, spółki z tych samych branż, ale niesponsorujące mistrzostw:

Numer Pary

KOSZYK I – SPONSORZY

KOSZYK II – PRZECIWNICY

1

Coca-Cola Co (KO UN)

Pepsi Co (PEP UN)

2

Anheuser Busch (BUD UN)

Heineken (HEIA NA)

3

McDonald’s Co (MCD UN)

Yum! Brands (YUM UN

4

Deutsche Telekom (DTE GR)

Telecom Italia (TIT IM)

5

Fuji Photo Film (4901 JT)

Eastman Kodak (EK UN)

6

Adidas Salomon (ADS GR)

Nike Inc. (NKE UN)

7

Continental AG (CON GR)

Goodyear Tire (GT UN)

8

Yahoo Inc (YHOO UQ)

Google Inc (GOOG UQ)

Oprocentowanie lokaty uzależnione jest od różnicy stóp zwrotu spółek z I-go i II-go koszyka na koniec pierwszego i drugiego roku trwania lokaty. Maksymalny zysk za 2-letni okres lokaty wynosi 45%. Premia wypłacana jest po upływie jednego roku i po dwóch latach.

Produkt jest całkowicie bezpieczny – w przypadku niekorzystnych zmian wartości cen akcji, klienci mają zagwarantowany zwrot całości zainwestowanego kapitału. Daje również możliwość zarobienia zarówno podczas wzrostów i spadków, gdyż oprocentowanie lokaty uzależnione jest od różnicy stóp zwrotu.

Lokata skierowana jest do wszystkich klientów BRE Private Banking i bankowości korporacyjnej. Warunkiem przystąpienia do inwestycji jest posiadanie rachunku w BRE Banku i przeznaczenie na inwestycję minimum 25 000 USD.
Subskrypcja trwa do 20.06.2006.