Po raz pierwszy BRE Bank proponuje produkt inwestycyjny, którego odsetki uzależnione są od zmiany procentowej kursu akcji aż 16 spółek, gigantów światowego biznesu. Spółki te zostały podzielone na dwa koszyki i ustawione w 8 par. W skład I-go koszyka wchodzą oficjalni sponsorzy Mistrzostw Świata FIFA 2006, w skład II-go ich konkurenci, spółki z tych samych branż, ale niesponsorujące mistrzostw:
Numer Pary |
KOSZYK I – SPONSORZY |
KOSZYK II – PRZECIWNICY |
1 |
Coca-Cola Co (KO UN) |
Pepsi Co (PEP UN) |
2 |
Anheuser Busch (BUD UN) |
Heineken (HEIA NA) |
3 |
McDonald’s Co (MCD UN) |
Yum! Brands (YUM UN |
4 |
Deutsche Telekom (DTE GR) |
Telecom Italia (TIT IM) |
5 |
Fuji Photo Film (4901 JT) |
Eastman Kodak (EK UN) |
6 |
Adidas Salomon (ADS GR) |
Nike Inc. (NKE UN) |
7 |
Continental AG (CON GR) |
Goodyear Tire (GT UN) |
8 |
Yahoo Inc (YHOO UQ) |
Google Inc (GOOG UQ) |
Oprocentowanie lokaty uzależnione jest od różnicy stóp zwrotu spółek z I-go i II-go koszyka na koniec pierwszego i drugiego roku trwania lokaty. Maksymalny zysk za 2-letni okres lokaty wynosi 45%. Premia wypłacana jest po upływie jednego roku i po dwóch latach.
Produkt jest całkowicie bezpieczny – w przypadku niekorzystnych zmian wartości cen akcji, klienci mają zagwarantowany zwrot całości zainwestowanego kapitału. Daje również możliwość zarobienia zarówno podczas wzrostów i spadków, gdyż oprocentowanie lokaty uzależnione jest od różnicy stóp zwrotu.
Lokata skierowana jest do wszystkich klientów BRE Private Banking i bankowości korporacyjnej. Warunkiem przystąpienia do inwestycji jest posiadanie rachunku w BRE Banku i przeznaczenie na inwestycję minimum 25 000 USD.
Subskrypcja trwa do 20.06.2006.