Nowa odsłona strony internetowej Warszawskiego Centrum EXPO XXI

Całkowita zmiana projektu strony jest związana z dynamicznym rozwojem działalności Warszawskiego Centrum EXPO XXI: w ubiegłym roku EXPO XXI odwiedziło ponad 250 tys. osób, odbyło się 37 imprez targowych oraz 58 eventów i konferencji.

Nowy, przejrzysty układ witryny pozwala na szybkie dotarcie do potrzebnych informacji. Stronę otwiera galeria zdjęć, pokazujących możliwości wykorzystania powierzchni EXPO XXI: od targów i wystaw, poprzez kongresy, konferencje i eventy, prezentacje produktów na realizacji filmów kończąc.

Zainstalowane na stronie Kalendarium poszczególnych wydarzeń odbywających się w Centrum EXPO XXI jest wzbogacone o zdjęcia, a także przygotowane przez TVFair relacje z targów. Korzystanie z kalendarium ułatwia wyszukiwarka. Na stronie nie zabrakło także danych ściśle technicznych takich jak: plany powierzchni, kanały medialne oraz informacje o możliwości wykorzystania przestrzeni.

Prace nad projektem nowej witryny zostały poprzedzone szczegółowymi badaniami dotyczącymi preferencji użytkowników korzystających z poprzedniej wersji strony. Dzięki temu nowa strona spełnia oczekiwania i wymagania rosnącej liczby klientów EXPO XXI. Informacje na stronie są dostępne w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.