Nowa oferta Citi Handlowy we współpracy z TIDAL i Live Nation

Citi Handlowy rozpoczyna kampanię reklamową nowej oferty Karty Kredytowej Citi Simplicity pod hasłem „Cała Twoja muzyka z kartą Citi Simplicity”.

Specjalne benefity dla tych, którzy zawnioskują o kartę i  spełnią kilka warunków promocji to:

Aby móc skorzystać z oferty „Cała Twoja muzyka z kartą Citi Simplicity” należy złożyć wniosek o kartę do 31. grudnia 2019 i w ciągu 3 miesięcy od podpisania umowy zalogować się przynajmniej raz do serwisu bankowości internetowej Citibank Online oraz w tym czasie dokonać transakcji o łącznej wartości min. 1500 zł.

fot. Alex_L, yay foto

Karta Kredytowa Citi Simplicity, czterokrotnie nagradzana w konkursie „Złoty Bankier” jako najlepsza karta na polskim rynku, jest pozbawiona opłaty za wydanie i prowadzenie oraz oferuje bezpłatne powiadomienie o braku spłaty oraz bezpłatny pakiet powiadomień Citi Alerts. Jest prostym i tanim ( RRSO: 10,47%)  źródłem gotówki.  Posiadacze karty Citi Simplicity mogą otrzymać do 15% zniżki w restauracjach i do 50% na podróże w Programie Korzyści Citi Specials. Każdą płatność kartą powyżej 100zł można wygodnie rozłożyć na raty  w serwisie bankowości elektronicznej.

Kampania reklamowa nowej oferty obejmie: kampanię w serwisach internetowych i w social media, będzie także komunikowana w kanałach własnych banku oraz poprzez kanały partnerów oferty.

Oferta jest skierowana do nowych klientów banku.

Źródło: Citi Handlowy