Citi Handlowy rozpoczyna kampanię reklamową nowej oferty Karty Kredytowej Citi Simplicity pod hasłem „Cała Twoja muzyka z kartą Citi Simplicity”.
Specjalne benefity dla tych, którzy zawnioskują o kartę i spełnią kilka warunków promocji to:
- bezpłatny, 2-letni dostęp do TIDAL, jednej z najlepszych na świecie aplikacji do słuchania muzyki , który oferuje ponad 60 milionów utworów polskich i zagranicznych artystów
- dostęp do przedsprzedaży Live Nation, gwarantujących możliwość zakupu biletów na koncerty największych gwiazd światowej sceny muzycznej w Polsce. Do tej pory posiadacze kart Citi mogli kupić bilety m.in. na koncerty Stinga, Beyonce, Phila Collinsa, Roda Stewarta, Pink oraz zespołów Bon Jovi czy Mettalica oraz wielu innych.
Aby móc skorzystać z oferty „Cała Twoja muzyka z kartą Citi Simplicity” należy złożyć wniosek o kartę do 31. grudnia 2019 i w ciągu 3 miesięcy od podpisania umowy zalogować się przynajmniej raz do serwisu bankowości internetowej Citibank Online oraz w tym czasie dokonać transakcji o łącznej wartości min. 1500 zł.
Karta Kredytowa Citi Simplicity, czterokrotnie nagradzana w konkursie „Złoty Bankier” jako najlepsza karta na polskim rynku, jest pozbawiona opłaty za wydanie i prowadzenie oraz oferuje bezpłatne powiadomienie o braku spłaty oraz bezpłatny pakiet powiadomień Citi Alerts. Jest prostym i tanim ( RRSO: 10,47%) źródłem gotówki. Posiadacze karty Citi Simplicity mogą otrzymać do 15% zniżki w restauracjach i do 50% na podróże w Programie Korzyści Citi Specials. Każdą płatność kartą powyżej 100zł można wygodnie rozłożyć na raty w serwisie bankowości elektronicznej.
Kampania reklamowa nowej oferty obejmie: kampanię w serwisach internetowych i w social media, będzie także komunikowana w kanałach własnych banku oraz poprzez kanały partnerów oferty.
Oferta jest skierowana do nowych klientów banku.
Źródło: Citi Handlowy