W ramach nowej oferty klienci będą mogli wybrać jeden z trzech kredytów, będących połączeniem różnych wariantów oprocentowania i opłat wstępnych.
• Kredyt Prosty – oprocentowany od 1,25% we frankach szwajcarskich oraz od 5,55% w złotych polskich. To propozycja dla osób, które patrzą na kredyt w perspektywie długoterminowej.
• Kredyt Wygodny to oferta atrakcyjna dla tych, którzy mają duże wydatki w pierwszych miesiącach po wzięciu kredytu, związane z urządzeniem i wyposażeniem mieszkania lub nie posiadają własnych środków jako wkładu w inwestycję.
• Kredyt Lekki, który jest przygotowany z myślą o osobach szukających „złotego środka”. Ta oferta jest połączeniem atrakcyjnego oprocentowania z niskimi opłatami wstępnymi.
Ponadto w nowej ofercie bank oferuje dodatkowo:
• Brak opłat za wcześniejszą spłatę całości lub części kredytu.
• Brak opłat za wielokrotną zmianę waluty kredytu.
• Pokrycie za klienta kosztów związanych z ubezpieczeniem nieruchomości, w pierwszym roku spłaty kredytu, w towarzystwach ubezpieczeniowych współpracujących z Bankiem – TUiR WARTA S.A. oraz STU ERGO HESTIA S.A.
Promocyjna oferta trzech kredytów będzie obowiązywała do końca listopada 2005 roku.
Nowa propozycja GE Money Banku jest przygotowana z myślą o osobach, które potrzebują pieniędzy na sfinansowanie celów mieszkaniowych, spłatę różnych zobowiązań finansowych lub na inne, dowolne potrzeby rodziny. Decyzja kredytowa jest podejmowana w ciągu
48 godzin.
Nowo wprowadzona oferta kredytów hipotecznych będzie od połowy września szeroko reklamowana w mediach. Podczas kampanii będzie wykorzystywana między innymi telewizja, prasa, internet oraz outdoor. Kampania została przygotowana przez Agencję OgilvyOne, natomiast wybór i zakup mediów był dokonywany przez Dom Mediowy Media Direction OMD.
Kredyty hipoteczne należą do strategicznych produktów GE Money Banku. Bank jest
w czołówce największych kredytodawców hipotecznych w Polsce. Wartość portfela kredytów hipotecznych GE Money Banku na koniec sierpnia 2005 roku wyniosła 3,7 miliarda złotych.