Nowa oferta Kredytu Hipotecznego Banku Millennium

Głównym atutem Kredytu Hipotecznego w Millennium jest niska rata. Jednak Kredyt Hipoteczny w Banku Millennium to również:

– oprocentowanie od 2,80% dla kredytów w CHF i od 4,70% dla kredytów w PLN

– najdłuższy na rynku okres kredytowania: 50 lat dla kredytów PLN, 45 lat dla kredytów walutach obcych

– niskie koszty

– brak opłat za wycenę nieruchomości

– brak prowizji dla kredytów refinansowanych

– brak prowizji za przewalutowanie na PLN

– wysoka dostępna kwota kredytu (do 100% wartości nieruchomości z ubezpieczeniem niskiego wkładu własnego).

Kupujący mieszkanie lub dom uzyskają dzięki nowej ofercie Millennium:

– możliwość wyboru opcji 3 miesiące bez rat; dzięki temu pieniądze, przeznaczone na spłatę rat kredytu, można wydać na wyposażenie czy zakup mebli

– kredyt do 100% wartości nieruchomości z ubezpieczeniem niskiego wkładu własnego (bank zwraca składkę za niewykorzystany okres ubezpieczenia)

Osobom budującym dom nowa oferta Millennium gwarantuje dodatkowo:

– możliwość finansowania każdego etapu inwestycji – nawet w przypadku jednoczesnego zakupu działki i budowy domu

– możliwość finansowania budowy do tzw. „stanu deweloperskiego” lub umożliwiającego jej częściowy odbiór

brak wymogu przedstawienia faktur za zakupione materiały oraz wykonane prace

– możliwość zrefinansowania poniesionych wcześniej wydatków (środki uzyskane w ten sposób można przeznaczyć na dowolny cel np. umeblowanie domu).

Osoby, które chciałyby spłacić drogi kredyt hipoteczny w innym banku uzyskają:

– niską ratę

– 0% prowizji od udzielenia kredytu

– dodatkowe środki na dowolny cel i spłatę kredytów konsumpcyjnych.

Nowa oferta kredytu hipotecznego Banku Millennium obowiązywać będzie do 30 czerwca 2007 roku.

30 marca 2007 roku rozpoczyna się kampania reklamowa promująca nowy kredyt hipoteczny Banku Millennium. Twarzą kampanii prowadzonej pod hasłem „Twój dom jest tuż tuż…” jest Anna Maria Jopek. Telewidzowie będą ją mogli zobaczyć i usłyszeć ją w reklamie emitowanej w stacjach publicznych i komercyjnych. Dodatkowo, klienci, którzy odwiedzą placówkę banku w czasie trwania kampanii i skorzystają z możliwości przeprowadzenia symulacji prezentującej nową, niższą ratę kredytu, otrzymają od Banku w prezencie płytę CD z maksisinglem Anny Marii Jopek. Dodatkowe wsparcie promocyjne nowej oferty Kredytu Hipotecznego Millennium stanowi emisja spotów promocyjnych w radio i reklam prasowych.