ING Bank wprowadza ofertę promocyjną, w której pomaga szybko uruchomić sklep internetowy i prowadzić go bez opłat przez 3 miesiące. Firmy, które już sprzedają w internecie, mogą włączyć płatności imoje z prowizją 0% przez 3 miesiące.
– W obecnej sytuacji, w czasie domowej izolacji i zamknięcia większości sklepów stacjonarnych, przedsiębiorstwa prowadzące sprzedaż on-line notują duże wzrosty sprzedaży. Klienci ING, którzy prowadzą sklepy internetowe i wykorzystują płatności online, osiągnęli w marcu 2020 roku sprzedaż o ponad 35% większą niż w poprzednim miesiącu. Bramka płatnicza ING Banku Śląskiego imoje zwiększyła obrót transakcji w marcu 2020 roku o 63% w stosunku do poprzedniego miesiąca – mówi Rafał Zych, dyrektor Innovation Lab. – Niektóre branże odnotowały nawet o 400% większe obroty, niż przed wybuchem pandemii.
– Od dawna wspieramy e-commerce i prowadzenie biznesów zdalnie, on-line. Jako pierwszy bank wprowadziliśmy płatności internetowe – imoje oraz Twisto. W okresie wzrostu zainteresowania firm przeniesieniem swojej działalności do sieci, oferujemy wsparcie w transformacji modelu sprzedaży, która pozwoli firmom szybko rozpocząć działalność e-commerce i rozwijać ich biznes – dodał Rafał Zych.
Bank przygotował dwie oferty wspierające prowadzenie biznesu e-commerce:
- Sklep oraz bramka płatnicza imoje za 0 zł przez 3 miesiące oraz wsparcie w uruchomieniu sklepu on-line do 5 dni – dla nowych klientów, którzy chcieliby przenieść swój tradycyjny biznes do sieci.
- 0% za bramkę płatniczą imoje przez 3 miesiące – dla klientów, którzy już prowadzą działania e-commerce, ale nie korzystają z imoje.
Klienci ING mogą skorzystać z profesjonalnej i indywidualnej pomocy w uruchomieniu i skonfigurowaniu e-sklepu udzieloną przez firmę Codarius, bez dodatkowych opłat. Dodatkowo firma zapewnia wsparcie w przeprowadzeniu kampanii marketingowych i wygenerowaniu pierwszych internetowych zamówień. Po upływie darmowych 3 miesięcy, do końca pierwszego roku umowy, klienci ING wciąż mogą korzystać ze specjalnych warunków cenowych, dzięki czemu oszczędzą ponad 8 tys. zł netto.
Pandemia wymusiła na konsumentach szybką i drastyczną zmianę ich przyzwyczajeń zakupowych. Ze względu na swoje bezpieczeństwo, ale także dostępność tego rodzaju zakupów, przenieśli się oni do Internetu. Z danych ING Banku Śląskiego wynika, że klienci indywidualni dokonali o 58% więcej transakcji w Internecie (za pomocą BLIK, kart płatniczych i pay-by-linków) w marcu 2020 roku niż w analogicznym okresie w roku poprzednim.
Źródło: ING Bank