Nowa promocja MasterCard w sklepach Żabka

1 lutego ruszyła promocja płatności kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard PayPass  we wszystkich sklepach sieci Żabka w całej Polsce.

Od 1 lutego do końca marca 2010 roku wszyscy, którzy za swoje zakupy w sklepach Żabka  zapłacą kartą zbliżeniową MasterCard PayPass lub Maestro PayPass będą mieli możliwość zakupienia za 1 grosz litrowej butelki Coca-Coli, Sprite’a lub Fanty.

„Zależy nam, aby z promocją idei płatności zbliżeniowych kartą w technologii PayPass dotrzeć do jak najszerszego grona użytkowników kart z logo MasterCard PayPass i Maestro PayPass. To kolejny etap współpracy z siecią sklepów Żabka przy propagowaniu płatności zbliżeniowych. Sieć Żabka obejmuje 2000 sklepów w całej Polsce, jako jedna z pierwszych na polskim rynku dostrzegła potencjał jaki niosą za sobą płatności zbliżeniowe i wyposażyła kasy w swoich sklepach w terminale akceptujące płatności kartami PayPass, dając tym samym swoim klientom możliwość wyboru sposobu w jaki mogą zapłacić za codzienne zakupy. Karty MasterCard PayPass i Maestro PayPass to nowoczesna forma płatności, pozwalająca na dokonywanie zakupów w sposób szybki i bezpieczny. Dzięki karcie PayPass zakupy, których wartość nie przekracza 50 zł., mogą być dokonywane bez konieczności wypuszczania karty z ręki i podawania kodu PIN czy składania podpisu” – mówi Krzysztof Drzyzga, new business development manager Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce.

 

MasterCard PayPass to funkcjonalność, która może być dołączona zarówno do kart kredytowych, debetowych, jaki i przedpłaconych, a przez to jest dostępna dla szerokiego grona użytkowników kart. Obecnie w Polsce karty wyposażone w tę technologię wydają takie banki, jak: BZ WBK, ING Bank Śląski, Alior Bank, mBank, Multibank, a kolejne pracują nad wprowadzeniem jej do swojej oferty.  

 

Organizatorem promocji jest firma McCann Erickson. Za kreację odpowiada McCann Erickson. Informacje na temat promocji można też znaleźć w sklepach Żabka, na stronie internetowej www.paypass.pl

Źródło: MasterCard