Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium

4 grudnia rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski po raz kolejny opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku.

Bank Millennium

– Nie każdy wie, że światło podróżuje z prędkością 300 tys. km/s., w ciągu jednej sekundy może więc okrążyć ziemię siedem razy. Niezwykle szybko działa również aplikacja mobilna Banku Millennium. Dzięki niej błyskawicznie zapłacisz telefonem, możesz też sprawdzić stan swoich finansów na kontach w różnych bankach i płacić BLIKIEM za zakupy online – mówi Radek Kotarski w reklamie.

Aplikacja mobilna Banku Millennium zapewnia wygodny dostęp do finansów, w dowolnym miejscu i czasie. Posiada szerokie możliwości personalizacji, jest dostępna w procesach omnikanałowych i udostępnia rozwiązania w ramach otwartej bankowości. Umożliwia m.in. płatności bezdotykowe, przelewy, płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkingi, a także pozwala zapłacić za autostradę bez stania w kolejce i pobierania biletu. W ramach otwartej bankowości udostępnia usługę Finanse 360°, która pozwala sprawdzić stan konta i historię transakcji na rachunku aż w dziewięciu innych bankach, a także umożliwia potwierdzenia dochodu w procesie wnioskowania o kredyt gotówkowy poprzez logowanie do jednego z ośmiu innych banków.

Aplikacja mobilna banku wykorzystuje również technologię rozszerzonej rzeczywistości do zakładania lokaty, umożliwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pomocą skanowania kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z innowacyjną usługą „Pomoc w podróży”. Bankowość mobilna banku pozwala też zaktualizować dane dokumentu tożsamości, skorzystać wygodnie i bez zbędnych formalności z produktów kredytowych, kiedy potrzebna jest dodatkowa gotówka i szybko załatwić wiele innych spraw. Jest stale rozwijana.

Reklamę będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych TV oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował Corner Shop, a Media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium