Nowe funkcje w iPKO biznes

Nową funkcją dla klientów w iPKO biznes jest możliwość składania wniosków dotyczących gotówki, rozliczeń, rachunków, kart czy kredytów. Taka obsługa dokumentów zastępuje konieczność bezpośredniego kontaktu z doradcami, a wnioski są podpisywane kodem z tokena iPKO biznes.

Klienci mogą załatwić tą drogą sprawy w zakresie:

Od kilku miesięcy w iPKO biznes można otwierać i zamykać rachunki pomocnicze, zmawiać karty debetowe w walutach. Klienci mogą też aktywować kantor internetowy dla firm – iPKO dealer, a dzięki aplikacji TradeService elektronicznie obsługiwać produkty finansowania handlu.

Przy użyciu podpisu kwalifikowanego mSzafir klienci mogą podpisywać dokumenty dotyczące rachunków, kredytów, kart korporacyjnych, produktów gotówkowych i rozliczeniowych, produktów finansowania handlu m.in.: umów, aneksów, wypowiedzeń, pełnomocnictw, zmiany danych adresowych jak i indywidualnych warunków naliczania i pobierania opłat i prowizji.

Źródło: PKO NP