Nową funkcją dla klientów w iPKO biznes jest możliwość składania wniosków dotyczących gotówki, rozliczeń, rachunków, kart czy kredytów. Taka obsługa dokumentów zastępuje konieczność bezpośredniego kontaktu z doradcami, a wnioski są podpisywane kodem z tokena iPKO biznes.
Klienci mogą załatwić tą drogą sprawy w zakresie:
- gotówki: zarządzać danymi klienta do aktywacji usługi przy wpłatach on-line, wskazać osoby realizujące wpłaty/wypłaty, złożyć dyspozycję transportu bankowego oraz dyspozycję klienta co do wpłaty,
- rachunku: robić wypłaty środków z mieszkaniowego rachunku powierniczego, zmieniać dane firmy, sposób dostarczania wyciągów oraz inne dyspozycje dotyczące rachunku bieżącego,
- rozliczeń: robić raporty dotyczące wypłat masowych, rachunków wirtualnych oraz inne niestandardowe raporty,
- kart: złożyć wniosek o kartę kredytową, obciążeniową oraz inne wnioski dotyczące kart,
- kredytów: złożyć dyspozycje uruchomienia, wypłaty i spłaty kredytu i inne dokumenty dotyczące kredytu.
Od kilku miesięcy w iPKO biznes można otwierać i zamykać rachunki pomocnicze, zmawiać karty debetowe w walutach. Klienci mogą też aktywować kantor internetowy dla firm – iPKO dealer, a dzięki aplikacji TradeService elektronicznie obsługiwać produkty finansowania handlu.
Przy użyciu podpisu kwalifikowanego mSzafir klienci mogą podpisywać dokumenty dotyczące rachunków, kredytów, kart korporacyjnych, produktów gotówkowych i rozliczeniowych, produktów finansowania handlu m.in.: umów, aneksów, wypowiedzeń, pełnomocnictw, zmiany danych adresowych jak i indywidualnych warunków naliczania i pobierania opłat i prowizji.
Źródło: PKO NP