Bank wprowadził „wirtualną klawiaturę” przy okienku logowania do systemu, pozwalającą zachować większy poziom bezpieczeństwa również przy logowaniu (wcześniej można jej było używać jedynie przy generowaniu kluczy oraz przy podpisywaniu zleceń).
Dla kontrahentów krajowych wpisywanie numerów rachunków w standardzie IBAN nie będzie już wymagało poprzedzania numeru literami „PL”. Wystarczy wprowadzić 26 cyfrowy numer w standardzie NRB, a system samoczynnie zamieni go na IBAN.
Ułatwieniem jest także automatyczna zamiana przez system liter w zapisie danych beneficjentów na duże. Ułatwia to wyszukiwanie rekordów oraz poprawia przejrzystość serwisu.
Bank wprowadził opcję wyboru wielkości czcionki, w zależności od indywidualnych preferencji (szczególnie przydatne dla użytkowników ekranów w rozdzielczości 800×600). Zmiana czcionki możliwa jest w zakładce „Administracja – Ustawienia”.
W nowej wersji serwisu można sprawdzić który użytkownik wprowadził transakcję i kto ją podpisał. Rozwiązanie to ułatwia nadzór nad transakcjami.
Klienci posiadający więcej niż jeden rachunek mają teraz możliwość sprawdzenia salda skonsolidowanego dla wszystkich rachunków jednocześnie. Pozwala to na uniknięcie ręcznego sumowania sald poszczególnych rachunków. Użytkownik w każdym momencie może sprawdzić ogólny stan swoich środków w naszym banku.
Kolejną nowością jest wprowadzenie pola „Referencje Zleceniodawcy”, dającego możliwość identyfikacji danej płatności po unikalnym numerze (wybranym przez klienta). Jest to szczególnie przydatne dla firm używających programów księgujących automatycznie wykonane transakcje (np. SAP/R3).
Dodatkowo usprawniony system umożliwia eksport wyciągów w formacie MT940.