Nowe źródło zysków dla serwisów internetowych.

Bankier.pl jest wiodącym dystrybutorem produktów finansowych w polskim Internecie. Sprzedaje produkty i usługi kilkudziesięciu renomowanych instytucji finansowych poprzez platformę transakcyjną – Centrum Finansowe oraz ponad 2000 partnerów zarejestrowanych w Systemie Partnerskim Bankiera.

Program Internetowe Centrum Finansowe jest kolejną inicjatywą mającą na celu dotarcie do jeszcze szerszego grona potencjalnych nabywców produktów finansowych w sieci. Zarówno dla Bankier.pl jak i dla serwisów partnerskich jest to szansa na wysokie dochody z tytułu prowizji udzielanych przez banki. Obowiązuje tu zasada revenue sharing, czyli przychody dzielone są między Bankier.pl a serwis stowarzyszony. A jest się czym dzielić. Dzięki ugruntowanej pozycji rynkowej i korzystnym umowom z bankami Bankier.pl gwarantuje swoim partnerom ponadprzeciętny poziom prowizji.

„Z Centrum Finansowym w naszym serwisie wiążemy duże nadzieje. Z jednej strony oferujemy nowe możliwości naszym użytkownikom, z drugiej liczymy na spore zyski. Mamy nadzieję, że sprzedaż produktów finansowych będzie przebiegać równie sprawnie jak wdrożenie projektu.” – mówi Aleksander Wojtala, Redaktor Naczelny serwisu e-Polityka.pl.

Program Internetowe Centrum Finansowe daje możliwość skorzystania z wypracowanego modelu. Swoim partnerom portal dostarcza gotową platformę transakcyjną – Centrum Finansowe. Ponadto Bankier.pl przejmuje na siebie rozliczenia i negocjacje z bankami, obsługę klienta oraz dba o to, by oferta produktowa była stale rozszerzana i atrakcyjna.

Już teraz w Centrum Finansowym są wszystkie najciekawsze produkty finansowe dystrybuowane drogą elektroniczną, m.in. konta osobiste i firmowe, karty kredytowe, kredyty gotówkowe, hipoteczne czy samochodowe. Firmujące je banki to m.in. mBank, Multibank, Inteligo, Fortis Bank czy GE Bank Mieszkaniowy. Dodatkowo gama dostępnych produktów jest systematycznie poszerzana.

Sama platforma transakcyjna funkcjonuje w ramach serwisu partnera. Oznacza to, że przez cały czas korzystania z Centrum Finansowego użytkownik nie opuszcza serwisu partnera i porusza się w ramach istniejącego układu strony. Partnerzy Bankier.pl mogą stale monitorować ruch i liczbę składanych wniosków oraz samodzielnie modyfikować wygląd stron. Wdrożenie Centrum Finansowego zajmuje od 1 do 3 dni.

„Program Internetowe Centrum Finansowe to szansa na spieniężenie obecności użytkowników na stronie. Obecny rok ma być rokiem kredytów, więc dlaczego nie wykorzystać faktu, że za jeden wniosek kredytowy złożony w Centrum Finansowym możemy uzyskać prowizję w wysokości 1000 zł?” – pyta Waldemar Wysowski odpowiedzialny za sprzedaż produktów finansowych w Bankier.pl.

Polski Portal Finansowy Bankier.pl został uruchomiony w czerwcu 2000. Jego misją jest dostarczanie internautom najwyższej jakości informacji gospodarczych, aktualności z rynków finansowych, a także narzędzi oraz produktów i usług finansowych

Bankier.pl sprzedaje produkty i usługi kilkudziesięciu renomowanych instytucji finansowych poprzez platformę transakcyjną – Centrum Finansowe oraz ponad 2000 partnerów zarejestrowanych w Systemie Partnerskim.

Bankier.pl jest liderem wśród portali finansowych w Polsce, co potwierdzają wyniki rankingów i badań przeprowadzonych przez instytuty badawcze i pisma branżowe oraz szereg nagród i wyróżnień przyznanych portalowi.

Bankier jest odwiedzany przez ponad 214 000 osób miesięcznie, którzy w tym czasie oglądają 3,2 mln stron i spędzają średnio 40 minut na stronach portalu – to najlepsze lub jedne z najlepszych wyników wśród portali biznesowych w Polsce.

Użytkownicy Bankier.pl to osoby na co dzień zainteresowane tematyką biznesowo-finansową, w zdecydowanej większości mieszkańcy miast powyżej 100 000 ludności, managerowie lub osoby pracujące na wyższych, samodzielnych stanowiskach lub prowadzący własną działalność gospodarczą, o ponadprzeciętnych dochodach i dużej sile nabywczej.

Głównymi udziałowcami Bankier.pl S.A. są: bmp AG/CEEV GmbH (62%) oraz MCI Managment S.A (38%).