15 grudnia klienci Banku Spółdzielczego w Cieszynie otrzymali dostęp do nowej platformy bankowości elektronicznej EBO połączonej z nowoczesną bankowością mobilną.
Bankowość EBO to wysoka funkcjonalność, możliwość dużej konfiguracji przez klienta oraz nowoczesna stylizacja. To także zwiększone bezpieczeństwo. Jednak najważniejszą zmianą jest połączenie platformy z nowoczesnymi formami autoryzacji oraz bankowością mobilną.
EBO Mobile to system bankowości natywnej, której bankom spółdzielczym mogą pozazdrościć nawet komercyjni konkurenci. Klienci mają możliwość korzystać z nowoczesnej aplikacji na smartfony, dzięki której bez problemu sprawdzą stan swoich produktów czy wykonają przelew ekspresowy. Oprócz klasycznych funkcjonalności, które każda nowoczesna aplikacja powinna zawierać, klienci banku mogą płacić rachunki za pomocą skanowania kodów QR, ale również generować własne kody QR z gotowymi formatkami przelewu i wysyłać je do kontrahentów. Aplikacja doprowadzi także do najbliższego bankomatu bezprowizyjnego, a jeśli zajdzie taka potrzeba, to pokaże bankomat za pomocą Google Street View.
Użytkownicy mogą także korzystać z widgetu pokazującego stan salda na koncie (w formie kwotowej lub procentowej). Widget po zainstalowaniu pokazuje, jakimi środkami dysponujemy, nie ujawniając jednocześnie żadnych danych klienta.
Bank zrobił także krok naprzód, jeśli chodzi o bezpieczeństwo. Klienci mogą uwierzytelniać logowanie i transakcje za pomocą mobilnego tokena generującego hasła czasowe. EBO Token wystarczy pobrać ze sklepu oraz połączyć z kontem w bankowości elektronicznej.
Tym samym Bank Spółdzielczy w Cieszynie dołączył do grona ponad dwudziestu banków spółdzielczych, korzystających z nowoczesnej bankowości elektronicznej EBO wyprodukowanej przez firmę I-BS.pl ze Stalowej Woli.