Nowości w aplikacji Santander mobile

fot. Shutterstock

Santander Bank Polska wprowadził nowe funkcje w aplikacji mobilnej. Jest to m.in. Asystent finansów, który pomaga zarządzać swoimi wpływami i wydatkami.

Nowością, która pojawiła się w aplikacji jest Asystent finansów. Dzięki tej funkcji można zarządzać swoim budżetem i kontrolować wydatki. Użytkownik może ustawić w asystencie produkty, które chce widzieć. Do wyboru są: rachunki, karty kredytowe, konta walutowe. Informacje o wpływach i wydatkach prezentowane są w ujęciu zbiorczym oraz w podziale na poszczególne kategorie np. samochód i transport, codzienne wydatki czy wypłata gotówki. Asystenta finansów można znaleźć m.in. w skrótach.

Zmiany dotyczą także usługi zakupu biletów komunikacji miejskiej w aplikacji. W sekcji Transport/Bilety/Usługi udostępniona została nowa funkcja przedłużania biletu ZTM Warszawa oraz nowy przycisk „Pokaż bilet”. Dzięki niemu w szybki sposób można okazać bilet do kontroli lub użyć go do otwarcia bramki w metrze. Dodana została też możliwość skanowania kodu QR w celu zakupu biletu na przejazd dla Metropolii GZM.

W nowej wersji odświeżona została zakładka z powiadomieniami, gdzie zmienione zostały filtry na „Transakcje” i „Informacje”. Dodana została ikonka dzwonka na ekranie logowania, która po zalogowaniu przekierowuje do powiadomień. Nowy wygląd mają także wiadomości pisane do banku w Poczcie. Klientom z Androidem udostępniony został podgląd limitów przelewów w aplikacji mobilnej. Dodane zostały także odnośniki do rozmowy z wideodoradcą, podczas której można modyfikować wysokość limitów.

Źródło: Santander Bank Polska