Nowości w ubezpieczeniach dla szkół w InterRisk

Co rok InterRisk wprowadza modyfikacje swojego sztandarowego ubezpieczenia dla szkół, uczelni i placówek oświatowych – EDU Plus. W tym roku, wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom swoich klientów, InterRisk wprowadził najnowszą wersję ubezpieczenia, wraz z szeregiem nowatorskich udogodnień.

Mają one na celu usprawnienie procesu posprzedażowej obsługi klienta, w tym m.in. obsługę likwidacji szkód Absolutnym novum jest udostępnienie klientom możliwości zgłoszenia zdarzeń objętych ochroną ubezpieczeniową za pomocą intuicyjnego i prostego w obsłudze formularza on-line. Aplikacja dostępna jest na uruchomionym specjalnie dla klientów InterRisk Portalu – iKlient.  Zgłoszenia szkody można dokonać również poprzez stronę www.interrisk.pl, wchodząc do sekcji „Zgłoś szkodę”, gdzie znajduje się bezpośrednie przekierowanie do internetowego formularza.

Wprowadzenie tych modyfikacji ma ułatwić klientom zgłoszenie szkody z ubezpieczenia EDU PLUS, usprawnić kontakt firmy z klientem oraz przyśpieszyć proces likwidacji szkody. Wiąże się to przede wszystkim z szybszym przepływem informacji pomiędzy towarzystwem a klientem. Skraca to zdecydowanie czas oczekiwania na decyzję w sprawie zgłoszonego roszczenia. Towarzystwo zamierza udostępnić swoim klientom podobny serwis dla kolejnych, kluczowych ubezpieczeń ze swojej oferty produktowej. 

Źródło: InterRisk