Nowy produkt assistance pomoże w zakupach

Bezpieczne zakupy to nowy serwis pomocowy uruchomiony przez Mondial Assistance. Jego ideą jest dostarczanie bezpłatnego wsparcia klientom banku, regulującym należności kartą płatniczą.

Serwis, dzięki łatwemu dostępowi do porad prawnych i pomocy informacyjnej zapewnia wsparcie w przypadku jakichkolwiek trudności związanych z reklamacjami przedmiotów zakupionych zarówno w sklepach stacjonarnych jak i on-line.

Produkt skierowany jest w szczególności do banków, jako dodatkowy, atrakcyjny dla użytkownika element konta. Zwiększa atrakcyjność korzystania z kart płatniczych oraz poczucie bezpieczeństwa budując pozytywną relację między klientem i bankiem. Dla banku jest też atrakcyjnym wyróżnikiem oferty.

– Bezpieczny produkt jest dla nas kolejnym narzędziem zwiększającym bezpieczeństwo konsumenta w coraz bardziej zdigitalizowanym świecie płatności. Klient otrzymuje do swojej dyspozycji zarówno infolinię informacyjną, jak i możliwość uzyskania porady udzielonej przez prawnika. Dzięki temu, potrzebujący pomocy Klient może uzyskać ogólne informacje, określające prawa kupującego i obowiązki sprzedawcy, które wynikają z aktualnych źródeł prawa, jak i szczegółową poradę dotyczącą konkretnej, już zaistniałej sytuacji – mówi Agnieszka Walczak Członek Zarządu Mondial Assistance.

Serwis może być pomocny w razie płatności dokonywanych kartą „wyposażoną” w bezpieczne zakupy zarówno w przypadku zakupów w Internecie jak i w sklepach stacjonarnych. Udzielane informacje i porady opierają się na aktualizowanej na bieżąco wiedzy prawnej. Obejmują one kwestie regulowane zarówno kodeksem cywilnym, jak i innymi źródłami prawa, również tymi uwzględniającymi specyfikę sprzedaży na odległość. Dodatkowo, w ramach serwisu, posiadacz takiej karty może dowiedzieć się, jakie instytucje i organizacje pomagają konsumentom w danej sytuacji, i jak się z nimi skontaktować.

W tym roku Mondial Assistance wprowadził już dwa nowatorskie produkty zwiększające bezpieczeństwo konsumentów – ubezpieczenie płatności zbliżeniowych dokonywanych telefonem  komórkowym (NFC) oraz bezpieczny bilet (zabezpieczenie w razie odwołania uczestnictwa w imprezie).

Źródło: BrandScope