Serwis nawiązuje swoją stylistyką do nowego wizerunku banku. Efekt ten osiągnięto m.in. dzięki bardziej przejrzystemu i nowoczesnemu interface’owi użytkownika. Główne menu nawigacyjne zostało umieszczone w centralnej części ekranu, natomiast podstawową treść serwisu podzielono na trzy funkcjonalne części. Odpowiadają one głównym grupom klientów, do których bank adresuje swoją ofertę, tj. do klientów indywidualnych, firm oraz instytucji
i osób związanych z sektorem rolno-spożywczym.
Nowoczesność serwisu BGŻ to nie tylko grafika, ale przede wszystkim aktualność informacji. Gwarantuje ją zastosowana platforma software’owa, pozwalająca osobom odpowiedzialnym za zarządzanie treścią serwisu w krótkim czasie wprowadzać, edytować lub kasować dowolne informacje.
Osiągnąć wysoką funkcjonalność udało się dzięki logicznemu układowi treści, który pozwala na intuicyjne odnajdywanie informacji, jak również poprzez zastosowane aplikacje. Służy temu m.in. wyszukiwarka wewnętrznych dokumentów, umożliwiająca przeszukiwanie zasobów informacyjnych systemu wg wpisanych słów.
Nowy serwis zawiera także wiele innych ułatwień i nowości dla użytkowników – np. system pomocy, słownik terminów bankowych i finansowych, kalkulatory walutowe
i kredytowe, aktualne kursy walut, a także kompendium praktycznych informacji o banku (m.in. adresy placówek i bankomatów).
W najbliższym czasie bank planuje stworzyć elektroniczny biuletyn z informacjami dotyczącymi oferty produktowej BGŻ (wraz z linkami do poszczególnych stron serwisu). Będzie on rozsyłany do klientów banku oraz osób niezarejestrowanych w serwisie. Dzięki osobnej aplikacji adresowanej do dziennikarzy, także przedstawiciele mediów uzyskają dodatkową możliwość kontaktu z bankiem.
Nowością serwisu jest dział „Rozrywka” zawierający m.in. gry interaktywne, logo banku na telefon komórkowy oraz kartki okolicznościowe wysyłane e-mailem.