Obudź się na jesień – akcja ING Życie promująca profilaktykę zdrowia

Jesienna aura sprawia, że wielu z nas traci energię i zapał do realizacji postanowień wpływających na zdrowy styl życia. To jedno z głównych sezonowych zagrożeń dla konsekwentnego przeciwdziałania wielu chorobom cywilizacyjnym, w tym także nowotworom. ING Życie inicjuje więc na Facebooku akcję „Obudź się na jesień”, aby w ciekawy i przystępny sposób zmotywować swoich fanów do działania. Akcji towarzyszy konkurs i jest ona elementem najnowszej odsłony kampanii „Zrób Rakowi Wspak”.


Obudź się na jesień


Celem akcji jest zainspirowanie Polaków do nie poddawania się jesiennej chandrze oraz uświadomienie im, że o formę i zdrowie trzeba dbać przez cały rok. Akcja „Obudź się na jesień” startuje 4 listopada i będzie podzielona na dwa etapy. W pierwszym etapie uczestnicy konkursu wypełniają krótką ankietę i określą, jaki typ jesiennej osoby reprezentują. Ankieta kończy się otwartym pytaniem konkursowym „Dlaczego to właśnie TY potrzebujesz jesiennej pobudki”? Odpowiedzi można udzielać do 14 listopada br. Każda osoba, która wypełni ankietę dostanie maila z podsumowaniem jej typu osobowości, ale też z drobnymi poradami jak walczyć z jesiennym przygnębieniem i linkiem do pobrania poradnika o zdrowiu „Witalna Polka”.

W drugim etapie spośród nadesłanych zgłoszeń zostaną wybrani trzej laureaci. Będą oni do 12 grudnia na bieżąco relacjonować – na profilu ING Życie na Facebooku – postępy w zmianie swojego stylu życia. ING Życie będzie ich aktywnie wspierać w realizacji tego zadania. Finaliści otrzymają także zestaw startowy, w skład którego wchodzi m.in. poradnik oraz bransoletka „jawbone”, która jest osobistym trenerem i dietetykiem, gdyż poprawia jakość snu, pozwala kontrolować dietę i aktywność ruchową. Nagrodą główną dla finalistów, którzy wytrwają próbę jest profesjonalna sesja zdjęciowa.

Inspiruj się


Proces przemiany trójki uczestników, będzie na bieżąco dostępny na Facebooku. Fani profilu będą mogli wspierać laureatów i komentować ich relacje. Najaktywniejsze osoby będą nagradzane upominkami w postaci pulsometrów i apteczek.

ING Życie od dwóch lat konsekwentnie angażuje się w działania promujące profilaktykę zdrowotną w sposób pozytywny, nie budzący strachu i niestandardowy. Liczymy na to, że nasza nowa inicjatywa pomoże nam przekonać Polaków, że o zdrowie warto troszczyć przez cały rok i nie należy szukać w tym przypadku żadnych wymówek. Nasza akcja oprócz motywacji ma na celu tez inspirację. Fani śledąc zmagania laureatow w II etapie konkursu będą również mogli skorzystać z ich podpowiedzi odnośnie sposobów walki z codziennymi chwilami słabości. Zależy nam, aby zaangażować Polaków w ważny społecznie temat – temat ludzkiego zdrowia. Stąd właśnie pomysł na akcjęObudź się na jesień„, w ramach której będziemydzielićsięwiedzą, wzajemnie motywować i wspólnie walczyć z jesiennym „nie chce mi się”– mówi Agnieszka Rzepkowska, Brand Manager w Zespole ds. Komunikacji z Klientami w ING Życie.

Szczegóły i regulamin konkursu można znaleźć w aplikacji konkursowej – „Obudź się na jesień” – dostępnej na profilu ING Życie. Za jej przygotowanie odpowiedzialna była agencja Brasil. Zachęcamy także do odwiedzenia strony www.rakowiwspak.pl.