Nordea Bank Polska kieruje swoją ofertę przede wszystkim do tych zarządów i administratorów wspólnot mieszkaniowych, którzy preferują elektroniczne formy kontaktu z bankiem. Wprawdzie każda wspólnota może nadal korzystać z tradycyjnej komunikacji poprzez oddział, jednak największe korzyści osiągną ci, którzy będą dokonywać codziennych, rutynowych transakcji (takich jak przelewy) w formie elektronicznej.
Funkcjonalność rachunku eFirma plus pozwala też ograniczyć kłopotliwy dla wielu firm administrujących wspólnotami proces zbierania podpisów od członków zarządów wspólnot w celu wykonania przelewu. Pracownicy firmy administrującej przygotowują przelewy i drogą elektroniczną wysyłają je do członków zarządów wspólnot. Ci zaś, bez potrzeby wychodzenia ze swoich mieszkań, elektronicznie podpisują przelew, regulując płatności do gazowni, elektrowni, firmy sprzątającej i każdego innego kontrahenta wspólnoty mieszkaniowej.
Zarząd wspólnoty może przyznać firmie administrującej uprawnienia do podpisywania przelewów do określonej przez siebie kwoty, usprawniając tym samym proces zarządzania finansami wspólnoty, może też jednak pozostawić sobie wyłączność na podpisywanie przelewów.
Limitowanie uprawnień do podpisywania przelewów nie ogranicza jednak w żaden sposób administratora w realizowaniu stawianych mu przez wspólnotę zadań. Każdy z wytypowanych przez administratora pracowników może w dowolnej chwili uzyskać podgląd sytuacji na rachunkach wspólnoty, analizować bieżące i historyczne wpływy i wykonane przelewy, może samodzielnie drukować wyciągi i potwierdzenia dokonanych operacji.
Członkowie zarządów wspólnot mogą efektywnie zarządzać środkami wspólnoty, na przykład zakładając, bez konieczności odwiedzania banku, lokaty ze środków zgromadzonych na rachunku eFirma plus w ramach funduszu remontowego.
Oprócz unikatowej funkcjonalności zapewniającej sprawne zarządzanie finansami wspólnoty mieszkaniowej, oferta Nordea Bank Polska wyróżnia się bardzo atrakcyjnymi opłatami związanymi z korzystaniem z pakietu eFirma plus. Miesięczna opłata za prowadzenie rachunku podstawowego wynoszą tylko 30 złotych. Bank nie pobiera opłaty za prowadzenie rachunku funduszu remontowego. Bezpłatna jest również łączność elektroniczna wspólnoty z bankiem, a wykonane drogą elektroniczną przelewy kosztują zaledwie 60 groszy.