Paweł Kowalewski ekspertem na konferencji o świadomości konsumenckiej nastolatków

Panel to część konferencji pod hasłem „Emocje kontra rozsądek – rola rynku i edukacji w kształtowaniu świadomości konsumenckiej nastolatków”. Jej organizatorem jest Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a spotkanie ma podsumować przeprowadzoną przez urząd kampanię edukacyjną „Moje konsumenckie ABC”. Podczas panelu dyskutanci będą starali się ocenić wpływ reklam na młodych konsumentów, ale także zastanowić się nad tym, jak kreować ich świadomość w zakresie specyfiki przekazu perswazyjnego. Kowalewski jako prezes IAA będzie stanowić głos w kwestii etyki przekazu reklamowego skierowanego do dzieci i młodzieży oraz na rzecz rozsądku w zakresie wprowadzania prawnych regulacji w tym zakresie.

Międzynarodowe Stowarzyszenie IAA to działająca na całym świecie organizacja, do której celów statutowych należy dbałość o odpowiedzialność reklamy oraz swobodę komunikacji marketingowej.

W Polsce stowarzyszenie prowadzi program społeczny „Marketing dla Przyszłości”, w którego ramach w tej chwili trwa kampania „Pij mleko! Będziesz wielki”. Jej celem jest zwiększenie spożycia nabiału wśród najmłodszych, a w rezultacie zapobieganie zachorowaniom na osteoporozę. Paweł Kowalewski od 2004 roku pełni funkcję prezesa polskiego oddziału IAA. Jest założycielem, prezesem i dyrektorem kreatywnym jednej z pierwszych w Polsce agencji reklamowych Communication Unlimited, funkcjonującej od roku 1989.