Paweł Kowalewski wybrany Vice President IAA Global of Strategy

Paweł Kowalewski od 2004 roku, nieprzerwanie pełni stanowisko prezesa polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. To dzięki podejmowanym przez Kowalewskiego, z ramienia Stowarzyszenia, działaniom, takim jak: wdrażanie długofalowego programu „Marketing dla Przyszłości”, edukacja branży w zakresie samoregulacji i legislacji, czy też najnowszy projekt – akredytacji uczelni wyższych przez IAA, Stowarzyszenie zyskało uznanie i stale buduje swoją renomę na polskim rynku komunikacji marketingowej.

Obecnie owy wkład pracy i zaangażowanie się Pawła Kowalewskiego w rozwój branży reklamowej w Polsce, zostało docenione na arenie międzynarodowej poprzez przyznanie funkcji Vice President IAA Global of Strategy.

Do nowych obowiązków Kowalewskiego należeć teraz będzie budowanie spójnej strategii obecności, przyszłego funkcjonowania Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA na światowym rynku.

– Objęcie nowego stanowiska w strukturach IAA stanowi dla mnie wyróżnienie i traktuję je niezwykle ambicjonalnie, ponieważ łączy się ono z odpowiedzialnością już nie tylko za przyszłość Stowarzyszenia w Polsce ale również za jego wizerunek na arenie międzynarodowej – mówi Paweł Kowalewski.

Paweł Kowalewski

Malarz, pedagog, przedsiębiorca. Założyciel i członek legendarnej formacji artystycznej GRUPPA. W latach 1990-1993 był Doradcą Ministra Kultury i Sztuki. Jest Prezesem i Dyrektorem Kreatywnym agencji Communication Unlimited. Współzałożyciel i od dwóch kadencji Prezes polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenie Reklamy IAA. Otrzymał nominację na stanowisko Prezesa IAA Global na czas 2010-2012.