PayEye debiutuje w USA

PayEye ogłosił wprowadzenie usługi „płatności biometrycznych” w Stanach Zjednoczonych. Ta metoda płatności kartą, potwierdzana spojrzeniem, oferuje klientom wygodę i bezpieczeństwo. W ramach strategicznej decyzji, PayEye nawiązało partnerstwo z firmą STRIPE.

Płatności biometryczne PayEye to nie tylko wygoda, ale przede wszystkim najwyższe bezpieczeństwo. Technologia identyfikacji, oparta na unikalnych wzorcach biometrycznych oczu i twarzy, reprezentuje kolejny ogromny krok w rozwoju płatności. Po takich systemach jak Apple Pay czy Google Pay, płatności biometryczne oferowane przez PayEye dostarczają użytkownikom jeszcze wygodniejsze rozwiązanie, dzięki któremu nie trzeba wyciągać telefonu z kieszeni lub szukać go w torebce, aby zatwierdzić płatność. Dzięki specjalnej aplikacji PayEye, możemy połączyć naszą kartę płatniczą ze swoim selfie, a następnie do potwierdzenia płatności w sklepie wystarczy jedynie jedno spojrzenie na terminal płatniczy.

„W USA jak nigdzie indziej czas to luksus, dlatego wprowadzamy do Stanów Zjednoczonych to najbardziej innowacyjne, szybkie i bezpieczne rozwiązanie płatności biometrycznych. Nasza technologia pozwala już od dziś również amerykańskim klientom na dokonywanie płatności jedynie za pomocą spojrzenia, eliminując konieczność posiadania przy sobie fizycznych środków płatniczych. To nie tylko krok w przyszłość, ale również dodanie kolejnej najbardziej innowacyjnej metody zatwierdzania płatności, dla osób które cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo.” mówi Gary Burtka, Prezes ds. Operacji w Ameryce Północnej PayEye.

PayEye, światowy lider technologii płatności biometrycznych, rozpoczyna swoją aktywność na rynku amerykańskim w Lansing w stanie Michigan. Ta strategiczna lokalizacja odgrywa kluczową rolę w globalnym rozwoju firmy, szczególnie ze względu na obecność młodych ludzi, głównie studentów, którzy stanowią znaczącą i aktywną grupę użytkowników usługi PayEye. Miasta studenckie i kampusy uniwersyteckie, takie jak Michigan State University (MSU) – jedna z największych uczelni w Stanach Zjednoczonych, stanowią idealną bazę dla rozwoju i popularyzacji usług PayEye.

Rynek amerykański jest kolejnym kamieniem milowym w ambitnych planach firmy, dlatego pierwsze płatności na terminalach eyePOS w USA to dopiero początek amerykańskiej ekspansji. W kolejnym roku, PayEye planuje nawiązać współpracę z pierwszą globalną siecią handlową w USA. Szczegóły dotyczące tego ekscytującego partnerstwa zostaną oficjalnie ogłoszone w drugim kwartale 2024 roku.

„Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem naszych innowacyjnych biometrycznych rozwiązań płatniczych na rynek amerykański. Nasza misja zawsze była prosta – dostarczać klientom wyjątkową wygodę i maksymalne bezpieczeństwo. Rozwijając naszą obecność w Stanach Zjednoczonych, jesteśmy przekonani, że zapewniając konsumentom dostęp do nowej ery płatności, będą mieli możliwość korzystania z płatności zatwierdzanych spojrzeniem, co oznacza krok milowy dla całej branży finansowej. Integracja naszych technologii z istniejącymi systemami płatniczymi zapewnia łatwość w adaptacji dla użytkowników oraz dla sprzedawców, którzy poszukują innowacyjnych, ale jednocześnie sprawdzonych metod transakcyjnych. Z niecierpliwością oczekujemy na feedback od naszych pierwszych klientów w USA, który pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować nasze usługi do ich potrzeb.” mówi Daniel Jarząb, Prezes PayEye.

Wraz ze STRIPE – globalnym dostawcą usług płatności elektronicznych i kluczowym partnerem PayEye w USA, fintech planuje wprowadzić płatności biometryczne do szerokiego grona klientów w całych Stanach Zjednoczonych. To prestiżowe strategiczne partnerstwo ze Stripe jeszcze bardziej wzmacnia wizerunek PayEye oraz pomaga dotrzeć i pozyskać nowych kluczowych merchantów.

Równocześnie PayEye szykuje się do kolejnego przełomowego kroku, wprowadzając do USA innowacyjną usługę e-payeye, która umożliwia płatności „jednym kliknięciem” w sklepach       e-commerce. Ta rewolucyjna metoda płatności, dostępna na polskim rynku zaledwie od września tego roku, szybko zdobyła uwagę i uznanie. Efektem tego zainteresowania jest nawiązanie pierwszego, oficjalnego partnerstwa pomiędzy VISA Polska a PayEye.

To strategiczne partnerstwo z VISA otwiera nowe perspektywy dla PayEye, umożliwiając dotarcie do szerszego grona klientów oraz poszerzenie zakresu usług na rynku płatności. Innowacyjność i wygoda płatności „jednym kliknięciem” sprawiają, że coraz więcej klientów korzysta z tej nowej formy płatności, a PayEye staje się coraz popularniejsze również w dziedzinie technologii płatności e-commerce.

Źródło: PayEye