PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjePayEye debiutuje w USA

PayEye debiutuje w USA

Informacje 06.12.2023 (13:20) informacja prasowa
Płatności mobilne

PayEye ogłosił wprowadzenie usługi „płatności biometrycznych” w Stanach Zjednoczonych. Ta metoda płatności kartą, potwierdzana spojrzeniem, oferuje klientom wygodę i bezpieczeństwo. W ramach strategicznej decyzji, PayEye nawiązało partnerstwo z firmą STRIPE.

Płatności biometryczne PayEye to nie tylko wygoda, ale przede wszystkim najwyższe bezpieczeństwo. Technologia identyfikacji, oparta na unikalnych wzorcach biometrycznych oczu i twarzy, reprezentuje kolejny ogromny krok w rozwoju płatności. Po takich systemach jak Apple Pay czy Google Pay, płatności biometryczne oferowane przez PayEye dostarczają użytkownikom jeszcze wygodniejsze rozwiązanie, dzięki któremu nie trzeba wyciągać telefonu z kieszeni lub szukać go w torebce, aby zatwierdzić płatność. Dzięki specjalnej aplikacji PayEye, możemy połączyć naszą kartę płatniczą ze swoim selfie, a następnie do potwierdzenia płatności w sklepie wystarczy jedynie jedno spojrzenie na terminal płatniczy.

„W USA jak nigdzie indziej czas to luksus, dlatego wprowadzamy do Stanów Zjednoczonych to najbardziej innowacyjne, szybkie i bezpieczne rozwiązanie płatności biometrycznych. Nasza technologia pozwala już od dziś również amerykańskim klientom na dokonywanie płatności jedynie za pomocą spojrzenia, eliminując konieczność posiadania przy sobie fizycznych środków płatniczych. To nie tylko krok w przyszłość, ale również dodanie kolejnej najbardziej innowacyjnej metody zatwierdzania płatności, dla osób które cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo.” mówi Gary Burtka, Prezes ds. Operacji w Ameryce Północnej PayEye.

PayEye, światowy lider technologii płatności biometrycznych, rozpoczyna swoją aktywność na rynku amerykańskim w Lansing w stanie Michigan. Ta strategiczna lokalizacja odgrywa kluczową rolę w globalnym rozwoju firmy, szczególnie ze względu na obecność młodych ludzi, głównie studentów, którzy stanowią znaczącą i aktywną grupę użytkowników usługi PayEye. Miasta studenckie i kampusy uniwersyteckie, takie jak Michigan State University (MSU) – jedna z największych uczelni w Stanach Zjednoczonych, stanowią idealną bazę dla rozwoju i popularyzacji usług PayEye.

Rynek amerykański jest kolejnym kamieniem milowym w ambitnych planach firmy, dlatego pierwsze płatności na terminalach eyePOS w USA to dopiero początek amerykańskiej ekspansji. W kolejnym roku, PayEye planuje nawiązać współpracę z pierwszą globalną siecią handlową w USA. Szczegóły dotyczące tego ekscytującego partnerstwa zostaną oficjalnie ogłoszone w drugim kwartale 2024 roku.

„Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem naszych innowacyjnych biometrycznych rozwiązań płatniczych na rynek amerykański. Nasza misja zawsze była prosta – dostarczać klientom wyjątkową wygodę i maksymalne bezpieczeństwo. Rozwijając naszą obecność w Stanach Zjednoczonych, jesteśmy przekonani, że zapewniając konsumentom dostęp do nowej ery płatności, będą mieli możliwość korzystania z płatności zatwierdzanych spojrzeniem, co oznacza krok milowy dla całej branży finansowej. Integracja naszych technologii z istniejącymi systemami płatniczymi zapewnia łatwość w adaptacji dla użytkowników oraz dla sprzedawców, którzy poszukują innowacyjnych, ale jednocześnie sprawdzonych metod transakcyjnych. Z niecierpliwością oczekujemy na feedback od naszych pierwszych klientów w USA, który pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować nasze usługi do ich potrzeb.” mówi Daniel Jarząb, Prezes PayEye.

Wraz ze STRIPE – globalnym dostawcą usług płatności elektronicznych i kluczowym partnerem PayEye w USA, fintech planuje wprowadzić płatności biometryczne do szerokiego grona klientów w całych Stanach Zjednoczonych. To prestiżowe strategiczne partnerstwo ze Stripe jeszcze bardziej wzmacnia wizerunek PayEye oraz pomaga dotrzeć i pozyskać nowych kluczowych merchantów.

Równocześnie PayEye szykuje się do kolejnego przełomowego kroku, wprowadzając do USA innowacyjną usługę e-payeye, która umożliwia płatności „jednym kliknięciem” w sklepach       e-commerce. Ta rewolucyjna metoda płatności, dostępna na polskim rynku zaledwie od września tego roku, szybko zdobyła uwagę i uznanie. Efektem tego zainteresowania jest nawiązanie pierwszego, oficjalnego partnerstwa pomiędzy VISA Polska a PayEye.

To strategiczne partnerstwo z VISA otwiera nowe perspektywy dla PayEye, umożliwiając dotarcie do szerszego grona klientów oraz poszerzenie zakresu usług na rynku płatności. Innowacyjność i wygoda płatności „jednym kliknięciem” sprawiają, że coraz więcej klientów korzysta z tej nowej formy płatności, a PayEye staje się coraz popularniejsze również w dziedzinie technologii płatności e-commerce.

Źródło: PayEye

2023-12-06
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców