Przy czym, miesięczna sprzedaż w grudniu 2003r. przekroczyła poziom 2300 telekodów, co oznacza wzrost sprzedaży o prawie 130%, w stosunku do grudnia 2002r.
Średnia cena zakupu to prawie 40 zł.
Znaczne zmiany w stosunku do 2002r. zaszły w strukturze sprzedaży, która w 2003r. wyglądała następująco:
· Telekody POP – 39% (wobec 42%) przy czym:
o POP 25 – 55%
o POP 50 – 35%
o POP 100 – 4%
o POP 150 – 6%
· Telekarty Simplus – 24% (wobec 31%), przy czym:
o Simplus 30 – 50%
o Simplus 50 – 42%
o Simplus 100 – 3%
o Simplus 150 – 5%
· Telekarty Tak Tak – 37% (wobec 27%), przy czym:
o Tak Tak 20 – 52%
o Tak Tak 49 – 35%
o Tak Tak 99 – 4%
o Tak Tak 149 – 9%.
Klienci mają do wyboru niemalże wszystkie dostępne formy płatności:
· przelew z mBanku – mTransfer – 46% zamówień
· przelew z Inteligo – Płacę z Inteligo – 31% zamówień
· zwykły przelew – 4,5% zamówień
· płatność kartą – 16% zamówień
· płatność ze środków zgromadzonych w PayU/Płatności Allegro – 2,5% zamówień.
Zakup każdej z kart oferowanych przez serwis premiowany jest punktami programu lojalnościowego PayBACK, które można wymieniać na atrakcyjne nagrody. Punkty PayBACK można także zbierać w 27 innych miejscach.
Serwis PayGSM.pl oprócz samodzielnej sprzedaży współpracuje także z następującymi Partnerami: Onet.pl, Tenbit.pl, Hoga.pl, Bankier.pl, PanoramaFirm.pl, Telefon.gsm.pl, Gery.pl, MobileClub.pl, Czat.pl oraz eMarket.pl.
Właściciel serwisu www.paygsm.pl – firma PAYBACK Sp. z o.o. zakłada, że w 2004r. nastąpi podwojenie sprzedaży.
Chcąc osiągnąć ten wynik zaplanowano kilka niespodzianek. Na początek PayGSM.pl otrzymał nowy layout oraz uproszczono proces zakupu. Kolejne posunięcia to wprowadzanie kolejnych ciekawych promocji oraz usług i produktów (np. logo i dzwonków, telekody voip itp.).