Piąte urodziny Platformy Internetowej iBRE

iBRE, system bankowości  Internetowej BRE Banku ma już 5 lat. W tym czasie nieustająco ewoluował w kierunku nowoczesnej, wielofunkcyjnej platformy komunikacji. Dzisiaj iBRE to innowacyjne, wielomodułowe narzędzie przygotowane z myślą o dynamicznie rozwijających się firmach.

Internetowy System Bankowości Korporacyjnej  iBRE jest uniwersalną platformą finansową agregującą wiele produktów i usług bankowych za pomocą jednego kanału dostępu. Dzięki nowemu modelowi biznesowemu BRE Banku iBRE dostępny jest dla klientów korporacyjnych, instytucji finansowych, małych i średnich przedsiębiorstw a także klientów Private Banking.  

 „Innowacyjność platformy  iBRE polega na skumulowaniu wielu usług i rozwiązań w jednym miejscu, w oparciu o uniwersalną technologię Internetu. Klienci mają możliwość aktywnego zarządzania środkami finansowymi poprzez dostęp online do informacji finansowych, raportów Cash Management, platformy do zarządzania fakturami i ich dyskontem, zarządzania  zleceniami  z dedykowanego systemu  Trade Finance  ” mówi Dariusz Nalepa – dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej.

W ramach platformy wyodrębniono wyspecjalizowane moduły usług, które są dostosowane do wysokich wymagań biznesowych i organizacyjnych Klientów:

Obecnie trwa etap pilotażu i wkrótce Klienci BRE Banku będą mogli korzystać z trzech nowych modułów:

Dalszy rozwój platformy internetowej iBRE przewiduje rozszerzenie zastosowania podpisu kwalifikowanego, rozwój produktów i usług dla Sektora Publicznego, Multibanking (śledzenie rachunków Klienta w innym banku z poziomu platformy internetowej iBRE), rozszerzenie modułu zarządzania środkami i płatnościami, rozszerzenie funkcjonalności modułu Komunikacyjnego oraz rozbudowa modułu Informacyjnego.

 Platformę internetową iBRE cechuje intuicyjna obsługa, przejrzysta architektura, bezpieczeństwo, innowacyjność rozwiązań, krótki czas implementacji systemu oraz pełna automatyzacja procesów.

BRE Bank, jako pierwszy polski bank już w 1993 roku, zaoferował swoim Klientom system bankowości elektronicznej i transakcyjnej. Dzięki konsekwentnej realizacji założonych celów  rozwojowych  udało się zbudować i utrzymać pozycję czołowej instytucji finansowej na polskim rynku. Po ponad 20 latach działalności, usługi BRE Banku cechuje wysoki poziom zaawansowania technologicznego, innowacyjność, wysoka kultura współpracy z Klientem.

Źródło: BRE Bank