Provident po raz kolejny wydłużył czas pracy infolinii. W związku z tą zmianą firma planuje zwiększyć liczbę zatrudnionych konsultantów. Swoją ofertę rekrutacyjną chce zaadresować zarówno do ludzi młodych, jak i doświadczonych osób po 50. roku życia.
Polska ma jeden z najniższych w Europie wskaźników zatrudnienia osób po pięćdziesiątce i my dołączamy do tych, którzy chcą to zmienić – mówi Małgorzata Skibińska, kierownik ds. personalnych w Provident Polska. Dla nas ważne są kwalifikacje, a nie wiek osoby. Uważamy, że osoby po pięćdziesiątce potrafią równie dobrze wykonywać swoje obowiązki, co ich młodsi koledzy, a dodatkowo posiadają bardzo cenne dla nas doświadczenie – dodaje.
Firma zaoferuje kilkadziesiąt nowych miejsc pracy na stanowisku konsultanta ds. obsługi klienta. Głównym zadaniem konsultanta, oprócz telefonicznej obsługi klienta, jest jednocześnie administracja bazami danych oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalne doradztwo i pomoc merytoryczną klientom oraz potencjalnym klientom spółki. Nowo zatrudnione osoby będą pracować na ¾ etatu. Taka forma zatrudnienia jest szczególnie bardzo korzystna dla osób doświadczonych, które pozostając aktywne zawodowo i jednocześnie zdobywając kolejne lata pracy do przyszłej emerytury, mogą dodatkowo wygospodarować więcej czasu na odpoczynek, czy rozwijanie hobby.
Provident jest obecnie jednym z największych brytyjskich pracodawców w Polsce, zatrudniając blisko 2500 pracowników etatowych oraz 13 tysięcy przedstawicieli.