Wiodący polski dystrybutor ubezpieczeń na życie – 4Life Direct – został wyróżniony dwoma złotymi medalami na dorocznym, europejskim kongresie Contact Center World Awards w Londynie. 4Life Direct to pierwsza polska firma, której przyznano taką nagrodę w Europie. Światowy finał odbędzie się jesienią w Stanach Zjednoczonych.
Wśród poprzednich laureatów znalazły się wielkie międzynarodowe organizacje takie jak ING, Volkswagen, DHL i HP. Stawia to 4Life Direct w jednym szeregu z wiodącymi, międzynarodowymi spółkami wykorzystującymi call center w ramach swojej praktyki biznesowej.
4Life Direct otrzymała złoto za swoje innowacyjne kampanie sprzedażowe wprowadzone na polski rynek w 2009 r. z wykorzystaniem call center, które działa według najwyższych standardów obsługi klienta.
Nagrodę przyznało Contact Center World, międzynarodowe stowarzyszenie zrzeszające 130 000 członków. Reprezentowanych było wiele spośród największych marek światowych a delegaci pochodzili z krajów takich jak Rosja, Wielka Brytania, Irlandia, Turcja, Portugalia, Hiszpania, Ukraina, Polska, Bułgaria, Czechy, Grecja, Finlandia, Dania, RPA, Australia, Indonezja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Arabia Saudyjska, Katar, Indie i Kanada. W różnych kategoriach złożono ponad 1500 zgłoszeń konkursowych. Była to już siódma edycja konkursu, w którym może wystartować każda firma, która wdraża nowoczesne metody i najwyższe standardy obsługi klienta oraz prowadzi skuteczne, innowacyjne kampanie sprzedażowe za pośrednictwem call center.
– Jesteśmy zachwyceni, że jurorzy międzynarodowego konkursu Call Center Awards uznali 4Life Direct za wiodące call center w Europie i że w ten sposób uznana została jakość call center w Polsce – mówi Bruce Howard, prezes 4Life Direct. – Jako jedyna firma będziemy reprezentować Polskę w światowym finale, który odbędzie się w Las Vegas (Stany Zjednoczone) w listopadzie, a tym samym będziemy konkurować z innymi firmami z pozostałych regionów świata – dodaje.
4Life Direct znana jest głównie z ubezpieczenia „Moi Bliscy” – nowoczesnego, gwarantowanego ubezpieczenia na całe życie sprzedawanego za pośrednictwem call center, czyli ubezpieczenia, które można kupić nie wychodząc z domu oraz bez potrzeby spotykania się z agentem. Jest to również jedyna na rynku możliwość bezterminowego ubezpieczenia na życie dla osób w praktycznie każdym wieku, nawet dla 75-latków. Ponadto nie trzeba przeprowadzać badań lekarskich ani odpowiadać na pytania o stan zdrowia. Każdy może zostać ubezpieczony – od 1 zł dziennie, z gwarancją, że składki nigdy nie wzrosną. Inny znany produkt to Dzienne Świadczenie Szpitalne (DSS), pierwsze w Polsce samodzielne ubezpieczenie gwarantujące wypłatę świadczenia w sytuacji pobytu w szpitalu na skutek choroby lub nieszczęśliwego wypadku. Jest to jedyne takie ubezpieczenie, które jest niezależne od żadnej innej polisy, a osoba ubezpieczona otrzymuje świadczenie już od pierwszego dnia pobytu w szpitalu pod warunkiem, że pobyt w szpitalu trwa powyżej 2 dni.
Firma jest nagradzana nie po raz pierwszy. W Polsce wygrała już prestiżową nagrodę programu certyfikacyjnego „Firma Przyjazna Klientowi” w 2010 i 2011 r. Jest to program organizowany przez Instytut Zarządzania we współpracy z TNS OBOP. 4Life Direct otrzymało również w 2011 r. Laur Klienta w kategorii „Odkrycie Roku” oraz nagrodę „Jakość Roku 2011” za dbanie o najwyższą jakość oraz utrzymywanie wysokich standardów w działalności biznesowej.
Źródło: 4Life Direct