PKO Bank Polski rozpoczął procedurę wyboru wiodącej agencji reklamowej

PKO Bank Polski rozpoczyna postępowanie przetargowe na wybór wiodącej agencji reklamowej typu „full service”. Do pierwszego etapu przetargu zaproszono kilkadziesiąt działających na polskim rynku firm.

W tej początkowej fazie postępowania agencje przedłożą prezentację oraz portfolio. Agencje powinny także zadeklarować chęć udziału w dalszej części postępowania. Do kolejnego etapu postępowania zaproszonych będzie nie więcej niż 7 agencji. Przed nimi stanie zadanie przygotowania strategii komunikacyjnej i konkretnych rozwiązań kreatywnych.
 
„Współpraca ze strategiczną agencją reklamową usprawni pracę nad formułowaniem strategii komunikacji dla wszystkich obszarów działalności Banku oraz zapewni spójność przekazów komunikacyjnych i projektów kreatywnych kampanii prowadzonych przez wszystkich partnerów marketingowych współpracujących z Bankiem – podkreśla Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej PKO Banku Polskiego.
 
Zakłada się, że strategię komunikacyjną i propozycje kreacji wyłonione agencje powinny przygotować w okresie letnim. Ze zwycięską agencją PKO BP przewiduje podpisanie dwuletniej umowy o współpracy.
Źródło: PKO Bank Polski