PKO Bank Polski rozpoczyna postępowanie przetargowe na wybór wiodącej agencji reklamowej typu „full service”. Do pierwszego etapu przetargu zaproszono kilkadziesiąt działających na polskim rynku firm.
W tej początkowej fazie postępowania agencje przedłożą prezentację oraz portfolio. Agencje powinny także zadeklarować chęć udziału w dalszej części postępowania. Do kolejnego etapu postępowania zaproszonych będzie nie więcej niż 7 agencji. Przed nimi stanie zadanie przygotowania strategii komunikacyjnej i konkretnych rozwiązań kreatywnych.
„Współpraca ze strategiczną agencją reklamową usprawni pracę nad formułowaniem strategii komunikacji dla wszystkich obszarów działalności Banku oraz zapewni spójność przekazów komunikacyjnych i projektów kreatywnych kampanii prowadzonych przez wszystkich partnerów marketingowych współpracujących z Bankiem – podkreśla Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej PKO Banku Polskiego.
Zakłada się, że strategię komunikacyjną i propozycje kreacji wyłonione agencje powinny przygotować w okresie letnim. Ze zwycięską agencją PKO BP przewiduje podpisanie dwuletniej umowy o współpracy.
Źródło: PKO Bank Polski