PKP Intercity wybrała PayU na dostawcę systemu płatności online

Już w styczniu za bilety na pociągi PKP Intercity zapłacimy przez PayU. Przewoźnik uznał, że oferta PayU w zakresie obsługi i rozliczania transakcji bezgotówkowych przy użyciu szybkich e-przelewów jest najlepsza i efektywna technologicznie.


Podróżujący pociągami Express Intercity Premium (EIP), Express Intercity (EIC), InterCity (IC) oraz Twoich Linii Kolejowych (TLK) będą mogli kupować bilety przez internet korzystając z systemu płatności dostarczanego przez PayU – lidera w tym segmencie usług w Polsce – w drugiej połowie stycznia. Wszystkie transakcje opłacane szybkim e-przelewem za pośrednictwem PayU będą potwierdzanie w czasie rzeczywistym. Jest to bardzo wygodny i bezpieczny dla kupujących sposób gwarantujący natychmiastowe otrzymanie zakupionego biletu.

Nasi klienci coraz chętniej korzystają z nowoczesnych kanałów sprzedaży, kupując bilety bez wychodzenia z domu. Liczymy, że rozwiązanie oferowane przez PayU zostanie pozytywnie ocenione przez pasażerów i przyczyni się do popularyzacji transakcji dokonywanych online- mówi Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity.

PKP Intercity to dla nas kolejny ważny partner z branży transportowej. Na pewno wykorzystamy naszą technologię i kilkunastoletnie doświadczenie w obsłudze płatności online w celu rozwoju internetowej platformy sprzedaży biletów, aby ułatwić wszystkim podróżnym ich zakup – dodaje Wojciech Czajkowski, dyrektor zarządzający PayU Polska.

PayU jest częścią międzynarodowego koncernu Naspers, który skupia spółki procesujące płatności internetowe w 18 krajach na całym świecie, w tym w 7 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce z płatności PayU korzysta co trzeci internauta. W listopadzie 2012 r. spółka, jako pierwsza w kraju, uzyskała licencję instytucji płatniczej i podlega w związku z tym nadzorowi KNF.