Plan Zdrowotny – nowy produkt AXA dla firm

W połowie lipca AXA rozszerzyła swoją ofertę produktową o ubezpieczenie zdrowotne dla firm – Plan Zdrowotny.

Ubezpieczenie zawiera oprócz coraz bardziej powszechną na rynku, prywatną opieką ambulatoryjną, unikatową i bogatą ofertę opieki szpitalnej, a także szeroki i zróżnicowany zakres usług assistance. Plan Zdrowotny zainteresuje tych pracodawców, którzy chcą zaoferować swoim pracownikom konkurencyjne warunki pracy.

Uwarunkowania rynkowe oraz wejście na rynek pracy nowej generacji pracowników, którzy poza stałym wynagrodzeniem oczekują również innych korzyści pozapłacowych, powodują konieczność walki o najbardziej wartościowych pracowników. Jednym z najbardziej pożądanych świadczeń socjalnych jest dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej.

W odpowiedzi na to zapotrzebowanie AXA stworzyła produkt dopasowany zarówno do potrzeb osób zarządzających firmami, jak i ich pracowników oraz ich rodzin.

Grupowe ubezpieczenie Plan Zdrowotny to rozwiązanie dla firm zatrudniających powyżej 15  pracowników. W ramach ubezpieczenia AXA gwarantuje szybki i bezpośredni dostęp do prywatnych usług medycznych na najwyższym poziomie: konsultacji lekarskich, wizyt u specjalistów bez skierowania, szerokiego zakresu badań laboratoryjnych i diagnostycznych, a także zabiegów i operacji wymagających hospitalizacji. A wszystko to w ponad 600 placówkach na terenie całego kraju.

Plan Zdrowotny można elastycznie dostosować do indywidualnych potrzeb każdej firmy. AXA proponuje 5 wariantów ambulatoryjnych, 2 warianty szpitalne, a także dodatkowo świadczenia z zakresu medycyny pracy. Warianty ambulatoryjne i szpitalne można dowolnie ze sobą łączyć lub też wybrać tylko jeden wariant – ambulatoryjny albo szpitalny. Dla klientów, którzy nie są zainteresowani korzystaniem ze świadczeń podstawowej opieki lekarskiej (internista, pediatra, lekarz rodzinny), AXA przygotowała również tańszy wariant ubezpieczenia, który daje możliwość wyłączenia tych lekarzy z zakresu usług.

Lista świadczeń objętych ubezpieczeniem to zarówno konsultacje lekarskie, różnego rodzaju badania laboratoryjne i diagnostyczne, drobne zabiegi, jak i leczenie wymagające dłuższej hospitalizacji.
Ponadto w przypadku diagnozy poważnej choroby pacjent ma zapewnioną konsultację lekarzy ekspertów z całego świata, tzw. drugą opinię lekarską.

Każdy wariant Planu Zdrowotnego rozszerzony jest dodatkowo o usługi assistance, które pomogą klientom przezwyciężyć różnego typu trudności w trakcie choroby bądź hospitalizacji – są to na przykład: transport do placówki medycznej, wizyta pielęgniarki, dowóz leków, zakup sprzętu rehabilitacyjnego, opieka domowa po hospitalizacji, telefoniczna porada lekarska lub korepetycje dla chorego dziecka.

Nie zapominając o firmach zatrudniających mniejszą liczbę pracowników oraz o klientach indywidualnych, nierzadko rozczarowanych standardem publicznej opieki zdrowotnej, w najbliższych miesiącach AXA zaprezentuje swoją ofertę ubezpieczeń zdrowotnych kierowaną właśnie do nich.

Źródło: AXA