Wyróżnikiem zaproponowanego przez Interia.pl rozwiązania poczty elektronicznej dla agentów i brokerów sieci TUiR Warta SA jest jego zintegrowanie z portalem korporacyjnym www.warta.pl. Wdrożony system wykorzystuje mechanizm tzw. „pojedynczego logowania”, co sprawia, że po zalogowaniu automatycznie udostępniane są pozostałe serwisy portalu korporacyjnego. Dzięki temu jeszcze przed kliknięciem w ikonkę poczty użytkownik zostaje poinformowany, czy czeka na niego nowa wiadomość e-mail oraz kiedy i od kogo ją dostał.
Interfejs WWW poczty dla agentów Warty udostępnia użyteczne i proste w obsłudze opcje, m.in.: ustawianie reguł dla wiadomości, korzystanie z książki adresowej i podręcznego schowka na pliki (aktówki), zakładanie folderów i odbieranie wiadomości z zewnętrznych kont pocztowych. System pocztowy pozwala na korzystanie z trzech wariantów adresu e-mail (aliasów). Cała korespondencja przechodząca przez system jest chroniona przez poprzez wielostopniowe zabezpieczenia antyspamowe i antywirusowe. W celu zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa, komunikacja pomiędzy użytkownikiem a serwerem poczty odbywa się z wykorzystaniem szyfrowanego protokołu SSL. Dostęp do korespondencji jest możliwy także za pośrednictwem dowolnego programu pocztowego.
Współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta SA to kolejny projekt Interia.pl związany z wykonaniem i obsługą systemu poczty elektronicznej dla instytucji finansowej. Z podobnej usługi korzystają już m.in.: klienci Banku Przemysłowo-Handlowego i Domu Maklerskiego BPH oraz agenci ubezpieczeniowi Credit Suisse Life& Pensions.