Poczta Polska: 2010 rok będzie rokiem paczki

Poczta Polska walczy o rynek e-commerce. Firma przygotowała ofertę skrojoną m.in.  specjalnie dla e-sprzedawców. Kołem zamachowym będzie szeroka paleta usług  paczkowych,  w  tym  najnowsza  usługa,  czyli  e-przesyłka. Jutro w telewizji  oraz w internecie rusza kampania informacyjna poświęcona właśnie paczkom pocztowym.

E-przesyłka  pozwala  zaoszczędzić  wszystkim  tym,  którzy  kupują towar w internecie.  Jej  najlżejszy  wariant  – przesyłka do 1 kg kosztuje 7 zł. – Założenie  usługi  jest  takie, że klient o nadejściu e-przesyłki dowiaduje się  poprzez  SMS-a lub e-maila i odbiera ją w dogodnej dla siebie placówce pocztowej  –  mówi Tomasz Malczewski, członek Zarządu Poczty odpowiedzialny m.in. za strategię i marketing.

Kampania   połączona   z   niecodziennym  wydarzeniem,  jakim  są  Igrzyska Olimpijskie w Vancouver jest kluczowym projektem marketingowym wspierającym jeden ze strategicznych segmentów rynku – rynek paczek i usług kurierskich. Celem Poczty jest umocnienie i zwiększenie udziałów w tym segmencie.

–  W obecnej kampanii oprócz kanału telewizyjnego planujemy zwiększyć swoją aktywność  również  w internecie. Tam też przede wszystkim będziemy lokować nasze  kolejne działania związane z paczkami.  Poczta zamierza głośno mówić o  swoich  możliwościach – podkreśla Tomasz Malczewski. Jego zdaniem, Firma ma  potencjał  usługowy i biznesowy pozwalający skutecznie konkurować także na  pozostałych  polach  rynku  pocztowego.  Wykorzystanie  tego potencjału będzie możliwe tylko przy aktywnym wsparciu marketingowym.

Wszelkie  informacje  związane z paczkami pocztowymi od jutra na stronie: www.paczkapocztowa.pl

Źródło: Poczta Polska