Poczta Polska walczy o rynek e-commerce. Firma przygotowała ofertę skrojoną m.in. specjalnie dla e-sprzedawców. Kołem zamachowym będzie szeroka paleta usług paczkowych, w tym najnowsza usługa, czyli e-przesyłka. Jutro w telewizji oraz w internecie rusza kampania informacyjna poświęcona właśnie paczkom pocztowym.
E-przesyłka pozwala zaoszczędzić wszystkim tym, którzy kupują towar w internecie. Jej najlżejszy wariant – przesyłka do 1 kg kosztuje 7 zł. – Założenie usługi jest takie, że klient o nadejściu e-przesyłki dowiaduje się poprzez SMS-a lub e-maila i odbiera ją w dogodnej dla siebie placówce pocztowej – mówi Tomasz Malczewski, członek Zarządu Poczty odpowiedzialny m.in. za strategię i marketing.
Kampania połączona z niecodziennym wydarzeniem, jakim są Igrzyska Olimpijskie w Vancouver jest kluczowym projektem marketingowym wspierającym jeden ze strategicznych segmentów rynku – rynek paczek i usług kurierskich. Celem Poczty jest umocnienie i zwiększenie udziałów w tym segmencie.
– W obecnej kampanii oprócz kanału telewizyjnego planujemy zwiększyć swoją aktywność również w internecie. Tam też przede wszystkim będziemy lokować nasze kolejne działania związane z paczkami. Poczta zamierza głośno mówić o swoich możliwościach – podkreśla Tomasz Malczewski. Jego zdaniem, Firma ma potencjał usługowy i biznesowy pozwalający skutecznie konkurować także na pozostałych polach rynku pocztowego. Wykorzystanie tego potencjału będzie możliwe tylko przy aktywnym wsparciu marketingowym.
Wszelkie informacje związane z paczkami pocztowymi od jutra na stronie: www.paczkapocztowa.pl
Źródło: Poczta Polska