Ruszyła właśnie świąteczna aplikacja „Podchoinkowe” dostępna na facebookowym profilu BNP Paribas Banku. Użytkownicy mogą wygrać bony o wartości 50 zł do wykorzystania w Empiku, a 23 grudnia w wielkim finale – iPada.
W mikołajki wystartowała aplikacja „Podchoinkowe” dostępna na stronie: www.apps.facebook.com/podchoinkowe/ i na likepage’u banku: http://www.facebook.com/bnpparibasbank, gdzie fani BNP Paribas Banku Polska mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Zabawa polega na wskazaniu, pod którym spośród 20 świątecznych elementów ukrywa się w danym dniu nagroda. Codziennie można wygrać od skrzata jeden z siedemdziesięciu e-bonów o wartości 50 zł do zrealizowania w Empiku. Użytkownicy biorący udział w konkursie otrzymują dodatkowo wirtualne talary, których sumę mogą zwiększać dwa razy w ciągu dnia, odgadując kolejne nagrody i informując o zabawie na swoim profilu lub zapraszając znajomych do udziału w grze. Pierwsza osoba, która zdobędzie 3000 talarów wygra iPada. Finał konkursu nastąpi 23 grudnia.
Aplikacja „Podchoinkowe” została przygotowana w ramach kampanii kredytu gotówkowego i samochodowego „Zrealizuj swój plan”. W ten sposób BNP Paribas Bank promuje na Facebooku kredyt gotówkowy do 100 tys. zł z oprocentowaniem na poziomie 9,9 proc. oraz bez prowizji.
„Podchoinkowe” to już kolejna aplikacja nazwiązująca do kredytu gotówkowego oferowanego przez BNP Paribas Bank na realizację planów. Wcześniej bank zaproponował fanom zabawę pt. „Celomierz”, w której użytkownicy mogli sprawdzić co czeka ich za 5 lat i jakie cele uda im się osiągnąć.
Działania wsparte są kampanią social ads na Facebooku. Projektem i przygotowaniem oraz wdrożeniem aplikacji „Podchoinkowe” zajęła się agencja interaktywna WeAreMedia.
BNP Paribas prowadzi swój profil na Facebooku od maja 2010 r. Obecnie ma prawie 17 tys. fanów.
Źródło: BNP Paribas