– Sukces bancassurance jest potwierdzeniem trafności decyzji o nadaniu tej formie sprzedaży strategicznej roli. Moją ambicją jest osiągnięcie 1 mld zł z tego kanału w Grupie PZU w roku 2006. Wyniki po I kwartale wskazują, że prawdopodobnie cel ten uda się zrealizować – powiedział Krzysztof Rosiński, Wiceprezes Zarządu PZU Życie SA odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą i produkty.
W 2006 roku PZU Życie wdrożył kolejnych 5 produktów bancassurance: Polisa Gwarancyjna PRESTIGE i Program Inwestycyjny PRESTIGE z Bankiem Millennium SA, db Gwarancja koszyk azjatycki z DB PBC SA, Program Inwestycyjno-Ubezpieczeniowy z PKO BP SA oraz Ubezpieczenie na życie posiadaczy kart kredytowych Polbank EFG.
Dobre wyniki sprzedażowe PZU Życie zawdzięcza nie tylko kanałowi bancassurance.
Widoczne są pierwsze efekty zmian w zarządzaniu sprzedażą. Silną tendencję wzrostową można zaobserwować we wszystkich liniach biznesowych: w ubezpieczeniach grupowych ochronnych, grupowych inwestycyjnych, indywidualnych a także w ubezpieczeniach kontynuowanych i zdrowotnych.
Warto podkreślić, że oprócz systematycznego rozwoju oferty produktowej, spółka utrzymuje pozycję lidera w produktach, które są tradycyjnie domeną PZU Życie. Pomimo zdecydowanych działań konkurencji spółka zdołała utrzymać 80-proc. udział w rynku ubezpieczeń grupowych ochronnych (typ P). PZU Życie prowadzi Pracownicze Programy Emerytalne już dla ponad 100.000 pracowników oraz ponad 300.000 Indywidualnych Kont Emerytalnych.