Takie produkty są jedną z najlepszych zachęt motywacyjnych dla pracowników, to współczesne narzędzie skutecznej polityki kadrowej. Takimi spostrzeżeniemi podzielił się z dziennikarzami „Pulsu Biznesu” prezes Signal Iduna Polska TU, Adam Pustelnik.
„- Na ubezpieczenie pracowników najczęściej decydują się duże i średnie firmy, zatrudniające ponad 100 osób. Według naszych danych to około 80 proc. przedsiębiorstw, które stosują ten pozapłacowy czynnik motywacyjny. Mimo kryzysu w 2009 r. zanotowaliśmy 30-procentowy wzrost sprzedaży pakietów zdrowotnych dla pracowników wobec roku 2008. To pokazuje, że to dopiero początek drogi dla tego rynku”, mówi w wywiadzie prezes Pustelnik.
Na pytanie o produkty zdrowotne, których najczęściej szukają Polacy, pada odpowiedź: – Zwracają uwagę na to, jakie świadczenia pokrywa polisa, czy długo trzeba czekać na wizytę u lekarza pierwszego kontaktu, z iloma placówkami współpracuje ubezpieczyciel.
Poszukiwanie produktów, które pozwolą na korxzystanie z prywatnej opieki zdrowotnej jest wyrazem zmiany przyzwyczajeń Polaków. Coraz częściej podążają oni za zdrowym trybem życia, przykładając większą dbałość do swojego zdrowia.
Więcej na ten temat w dzisiejszym „Pulsie Biznesu”, w wywiadzie przygotowanym przez Dorotę Czerwińską, zatytułowanym „Polisa na zdrowie i na dobry wizerunek”.