6 lutego 2006 roku rozpoczęła się trzecia edycja konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Mogą w nim uczestniczyć studenci kierunków związanych z PR i komunikacją społeczną. Ich zadaniem będzie stworzenie projektu strategii komunikacyjnej dla projektów Amnesty International – dla projektu edukacyjnego Amnesty International Prawa Człowieka – Edukacja – Działanie oraz strategii komunikacji dla polskiej sekcji Amnesty International. Na najlepszych czekają trzy staże w biurach agencji PR Fleishman-Hillard w Londynie, Dublinie i Brukseli. Przeloty do miejsc odbywania praktyk ufundowały linie Centralwings, a nagrody pieniężne zapewnia organizator konkursu, IMM.
Głównym celem trzeciej edycji konkursu public relations „PRaktykuj za granicą” jest wsparcie Amnesty International i promowanie działań związanych z ochroną praw człowieka. Prace zostaną ocenione przez jury w składzie: Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, dr Jacek Warchala, wykładowca Uniwersytetu Śląskiego, Mirella Panek, rzeczniczka Amnesty International i Anna Sanowska, Dyrektor Marketingu i PR Instytutu Monitorowania Mediów.
„PRaktykuj za granicą” składa się z trzech etapów. W pierwszym, który potrwa do końca marca 2006, uczestnicy będą mogli rejestrować się i składać projekty prac. Rozstrzygnięcie „PRaktykuj za granicą” nastąpi w czerwcu 2006 roku.
Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów wspiera patronatem Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Partnerami konkursu są organizacje studenckie Aiesec, Aegee Gdańsk i Aegee Lublin, imPRess i Progress,a także hotel Hyatt. Patroni medialni projektu to: Rzeczpospolita, Radio PiN, Press, PRoto.pl, Dlaczego, Semestr, Eurostudent i wortal Kariera.
Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.instytut.com.pl/konkurs.