„Private Banking” laureatem konkursu Biuletynów Firmowych 2009

„Private Banking” zdobył pierwsze miejsce w konkursie na najlepszy  Biuletyn Firmowy 2009 w kategorii biuletyn zewnętrzny. O miano najlepszych biuletynów walczyło  90 tytułów. 

Celem konkursu na najlepszą gazetę firmową było pokazanie, w jaki sposób biuletyn może realizować cele firmy, wspierać jej politykę informacyjną, a także jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych, edytorskich należy używać, by biuletyn wyglądał profesjonalnie.

Kryteria jakie podlegały ocenie jury konkursu dotyczyły głównie stopnia realizacji celów i zawartości biuletynu z wizerunkiem firmy. Po uwagę brana była też atrakcyjność publikacji z punktu widzenia czytelnika oraz język i redakcja teksów. Duże znaczenie w ocenie postawiono też na jakość graficzną publikacji.

– Sukces „Private Banking” tkwi w doskonałym dopasowaniu tematyki do naszej grupy docelowej.  W Noble Banku stworzyliśmy pierwszą na rynku gazetę traktującą o bankowości prywatnej. Poruszane tematy t.j. zarządzanie majątkiem, gospodarka, rynek usług finansowych, rynek kapitałowy i wiele innych sprawiają ze menagerowie i dyrektorzy największych w Polsce firm z ufnością czytają nasze artykuły- mówi Michał Kulka, wydawca gazety, prezes Noble Bank Concierge.

Konkurs organizowany był przez agencję doradczą i wydawniczą Agape.

Źródło: Noble Bank