„Private Banking” zdobył pierwsze miejsce w konkursie na najlepszy Biuletyn Firmowy 2009 w kategorii biuletyn zewnętrzny. O miano najlepszych biuletynów walczyło 90 tytułów.
Celem konkursu na najlepszą gazetę firmową było pokazanie, w jaki sposób biuletyn może realizować cele firmy, wspierać jej politykę informacyjną, a także jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych, edytorskich należy używać, by biuletyn wyglądał profesjonalnie.
Kryteria jakie podlegały ocenie jury konkursu dotyczyły głównie stopnia realizacji celów i zawartości biuletynu z wizerunkiem firmy. Po uwagę brana była też atrakcyjność publikacji z punktu widzenia czytelnika oraz język i redakcja teksów. Duże znaczenie w ocenie postawiono też na jakość graficzną publikacji.
– Sukces „Private Banking” tkwi w doskonałym dopasowaniu tematyki do naszej grupy docelowej. W Noble Banku stworzyliśmy pierwszą na rynku gazetę traktującą o bankowości prywatnej. Poruszane tematy t.j. zarządzanie majątkiem, gospodarka, rynek usług finansowych, rynek kapitałowy i wiele innych sprawiają ze menagerowie i dyrektorzy największych w Polsce firm z ufnością czytają nasze artykuły- mówi Michał Kulka, wydawca gazety, prezes Noble Bank Concierge.
Konkurs organizowany był przez agencję doradczą i wydawniczą Agape.
Źródło: Noble Bank