Problem z logowaniem do Getin Banku? Zaktualizuj dane

Dwa tygodnie temu Getin Bank przeprowadził proces łącznie bankowości internetowych. Czytelnicy poskarżyli się nam, że pojawiają się problemy z poprawnym zalogowaniem się do banku. Według Getin Banku problem może występować, jeśli klient ma nieaktualny numer telefonu.

Getin Noble Bank oferuje usługi bankowości detalicznej pod czterema markami: Getin Bank (Getin Up), Noble Bank oraz internetowymi Getin Online i Open Online. 10 listopada 2014 r. bank połączył  bankowości internetowe swoich marek. Klienci mogą się logować do systemu za pomocą jednego loginu i hasła. Pojawiły się jednak głosy, że niektóre osoby miały problemy z poprawnym zalogowaniem się do systemu. Poprosiliśmy bank o wyjaśnienie tej sytuacji. Wojciech Sury, rzecznik Getin Noble Banku problemy z logowaniem tłumaczy następująco:

Uprzejmie  informuję, iż nasz system Bankowości Internetowej działa w prawidłowy  sposób, nie występują w nim także techniczne problemy związane z  logowaniem.

 

W  incydentalnych przypadkach może zdarzyć się, iż Klienci błędnie wpisują  kody autoryzacyjne otrzymane SMS-em lub widniejący w systemie numer  telefonu nie został  przez nich zaktualizowany co może powodować brak możliwości poprawnego  zalogowania się w systemie. W tego typu przypadkach, ze względów  bezpieczeństwa, Klient proszony jest o wizytę w oddziale, gdzie może  dokonać zmiany danych kontaktowych, w tym numeru telefonu.

 

Tego typu sytuacje mają jednak charakter marginalny.

Obecnie jedynym adresem służącym do logowania do Open Online, Getin Online, Getin Banku i Noble Banku secure.getinbank.pl. Logowanie następuje przy pomocy następujących loginów:

Dla klientów zgłaszających problem z logowaniem bank przygotował dedykowany adres e-mail, pod którym mogą kontaktować się w tej sprawie: logowanie@getinbank.pl