W dobie kryzysu finansowego, kiedy banki muszą coraz agresywniej walczyć o klienta coraz wyraźniej widać, że modnym stało się tworzenie ofert skierowanych do konkretnych grup docelowych. Jedną z takich grup są kobiety. Jak łatwo się domyśleć, ze względu około 50% populację kobiet na świecie, grupa ta jest dla banków szczególnie ważna.
Jeśli uważnie przejrzymy oferty banków zauważymy, że może rzeczywiście banki w większości nie mają produktu stricte dla kobiet, ale zdając sobie sprawę z potencjału, bardzo często kuszą zniżkami, bonusami czy ubezpieczeniem w zamian za skorzystanie z określonego produktu.
Skupmy się teraz na banku, który stał się prekursorem jeśli chodzi o produkt stworzony specjalnie z myślą o kobietach – chodzi tu mianowicie o BZWBK i jego „Konto na obcasach”. W ramach konta każda kobieta może skorzystać ze specjalnego pakietu ubezpieczeń, który obejmuje między innymi: całodobową pomoc medyczną w razie nieszczęśliwego wypadku, Home Assistance, ( interwencję m.in. ślusarza, hydraulika ) czy też infolinię „Assistance dla Kobiet”, która obejmuje całodobowe wsparcie – m.in. organizację usług opiekunki dla dziecka, organizację wizyt w gabinetach kosmetycznych.
Wydawana do konta karta debetowa Visa na Obcasach posiada funkcję Pay Pass, ma bardzo kobiecy design, a płacąc nią w sklepach można liczyć na 1% zwrot za dokonane kartą płatności. Dodatkowo każda posiadaczka konta może liczyć na zniżki w ramach Programu Partnerskiego w sklepach Aldo, Mexx, czy Esprit. Dodatkowo każda posiadaczka konta na obcasach może liczyć na darmowe bilety w Multikinach.
Idąc dalej w poszukiwaniu idealnej oferty dla współczesnej kobiety, warto wspomnieć o programie partnerskim jaki oferuje CitiBank dla posiadaczek swojej karty kredytowej Citibank-Elle. – mogą one liczyć na zniżki w ponad 3900 sklepach, domach mody, salonach kosmetycznych, butikach i restauracjach w całej Polsce. Nie sposób wymienić tu wszystkie biorące udział w programie sklepy, dlatego też prezentujemy przykładowe; Atlantic, Diesel, Jackpot & Cottonfield czy Levis, biżuteria i dodatki Apart, Batycki, Salamander czy Wittchen.
Pisząc o ofertach, które mogłyby zainteresować kobiety warto wspomnieć również o ofercie Lukas Banku – a konkretnie o kartach debetowych wydawanych do kont osobistych. Każdy posiadacz karty płacąc nią w wybranych sklepach może liczyć na zniżki w ramach Klubu Maxima. Przykładowo w sklepach Bergson, Smiths, centrach medycznych Promedis, Lux Med., czy zniżki na udział w kursach językowych w szkołach Sita czy Speak up.
Równie ciekawy program korzyści pod nazwą „Inspiracje” przygotował Millenium Bank. Tu również, posiadacze kart debetowych wydawanych do kont osobistych mogą liczyć na atrakcyjne rabaty podczas zakupów w ponad 2000 punktów handlowo – usługowych. Oto kilka ciekawych propozycji przygotowanych przez bank: sklepy sportowe Meta, salony ekskluzywnej bielizny Lanoro, grupa ubezpieczeniowa Link4 czy sklepy z ekskluzywną biżuterią i zegarkami Kobe.
Godny uwagi jest również program rabatowy jakim objęte są karty kredytowe banku BNP Paribas Polska. Asortyment objęty programem jest bardzo szeroki począwszy od kosmetyków, usług kosmetycznych, odzieży po biżuterię. Przykładowe zniżki czekają na klientki w internetowej perfumerii iperfumy, biurach podróży Orbis Travele i Oasis Tours czy szkole tańca Marcina Hakiela. Design Karty Visa Glamour dodatkowo zachęca Panie do korzystania z tej właśnie karty.
Reasumując, w szerokim wachlarzu ofert, jakie są dostępne na naszym rynku usług bankowych każda z nas znajdzie produkt odpowiadający jej potrzebom i spełniający jej oczekiwania.
Źródło: Finansosfera.pl