Program PZU Niezguba – klucze wracają do właściciela

W czerwcu br. wybrani klienci Grupy PZU otrzymali dostęp do nowej usługi PZU Niezguba. Jest to program mający na celu pomoc jego użytkownikowi w przypadku utraty kluczy do mieszkania czy samochodu. Pakiet startowy usługi wysłany został w akcji direct marketingowej w ramach kampanii wprowadzającej nowe logo PZU.

Do wybranej grupy klientów PZU wysłana została karta wraz ze specjalną zawieszką, która ma zostać doczepiona do kluczy. Poinformuje ona potencjalnego znalazcę, że w zamian za kontakt z PZU i ich zwrot, otrzyma nagrodę. Tylko w PZU usługa Niezguba jest bezpłatna dla klienta.


– Każdy taki zestaw posiada unikalny numer przypisany do konkretnego klienta – mówi Andrzej Wojtyna, dyrektor ds. marketingu BTL w Grupie PZU. – W przypadku zgubienia klucza PZU zapewnia bezpieczeństwo transportu od znalazcy do osoby, która klucz zgubiła. Po drodze klucze są przepakowywane w Centrali PZU, żeby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo danych osobowych. PZU Niezguba to pierwsza taka inicjatywa w Polsce, gdzie uczestnictwo w programie jest całkowicie bezpłatne. Zestaw Niezguba otrzymała grupa wyselekcjonowanych klientów, których chcemy w ten sposób przywitać w nowym PZU oraz docenić za zaufanie, jakim nas obdarzyli – dodaje.

W ramach programu klienci mają również możliwość korzystania z promocji i ofert dostępnych w ramach klubu PZU Pomoc. Kampanię direct marketingową dla programu PZU Niezguba przygotował WALK Creative. Kampania realizowana była w ramach odświeżenia marki PZU.

Źródło: PZU